Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rogga R6 skrev:2586771
för det va ju innan 1 november eller?
Hur lång tid fick du vänta på det då?Solid snake skrev:2586776Jag fick bekräftelse, ett fint litet intyg om att jag inte är med där längre.
Edit: jag skickade mail, verkade som de skulle kolla mailen före brevlådan liksom.
Nån vecka, kanske 1½-2 veckor ungefär.Mr_Turbo skrev:2586807Hur lång tid fick du vänta på det då?
Solid snake skrev:2586776Jag fick bekräftelse, ett fint litet intyg om att jag inte är med där längre.
Edit: jag skickade mail, verkade som de skulle kolla mailen före brevlådan liksom.
Hmm, jag mailade när jag fick nått skit från kyrkan, stod en mailadress där till min församling.xyx skrev:2587208Vart mailar man?
Haft blanketter från humanisterna för urträda liggandes i 2 år nu, glömt o lämna in hela tiden![]()
Markus skrev:2586778Jepp, det var det.
EDIT:
Jag var i en kyrka förra veckan, aldrig har jag sett så mycket vänsterpropaganda i en "opolitisk" lokal, jag är extremt glad att jag inte stödjer deras verksamhet, de är helt vansinniga.
Solid snake skrev:2587219Hmm, jag mailade när jag fick nått skit från kyrkan, stod en mailadress där till min församling.
Men googla på svenska kyrkan, sen klickar du in dig på där du bor och får fram den församlingen, bör stå mailadresser där.
xyx skrev:2587332Tackar.
Mailat nu, får se om de nöjer sig med det.
När är det man ska ha gått ut för att de ska ha effekt för skatteåret? Har för mig det är den 14e november.
honkiie skrev:2587268Är det % på inkomst eller hur funkar det? Räknas bidrag och studielån isåfall som inkomst?
Boris JR skrev:2587234Wow vilken kyrka var du i den skulle vara intressant att besöka. Jag har trots idogt letande nämligen aldrig lyckats hitta något politiskt budskap i de kyrkor jag har besökt.
honkiie skrev:2587268Förbannelse, tänkte på det för nån vecka sen när jag hade lite att göra. Betalar man den skiten trots att man bara är en fattig student? Är det % på inkomst eller hur funkar det? Räknas bidrag och studielån isåfall som inkomst?
Skalman skrev:25873461 nov.
Har för mig att du inte får gifta dig i kyrkan med nån som INTE heller är med där, men om tjejen eller killen (Mr Helmut skrev:2587417Lån är väll ändå ingen inkomst![]()
Tror det räknas som % på inkomsten.
Jag skulle vilja gå ur men undrar vad det drar med sig. Får man tex gifta sig i kyrkan? Vad missar man? Kan man gå med i kyrkan igen om man skulle vilja gifta sig där om det nu är så?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |