Nån som handlat på desmorados.com

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
Undrar om det är nån som har handlat där och vill veta om det var bra att handla där ifrån, om det gick smidigt o.s.v. ?????

Har velat många gånger med inte gjort det pga att den enda tyskan jag kan är typ auspuff och bitte...

Har för mig att den varit uppe på ducatiklubben forum och de flesta hade gott och säga om den.

Har velat många gånger med inte gjort det pga att den enda tyskan jag kan är typ auspuff och bitte...

Har för mig att den varit uppe på ducatiklubben forum och de flesta hade gott och säga om den.

Okej jag jag e fett sugen på att beställa där men jag kan nich tyska, vad skulle du beställa där i från då??

Förhoppningsvis kan dom engelska, tyskan är ju inte jättesvår att gissa sig till hyggligt när det gäller ett sammanhang man är bekant med. Där man är osäker kan man använda sig av översättning via google:

Bifogat

• öd.jpg
    öd.jpg
    100.7 KB · Visningar: 61
Förhoppningsvis kan dom engelska, tyskan är ju inte jättesvår att gissa sig till hyggligt när det gäller ett sammanhang man är bekant med. Där man är osäker kan man använda sig av översättning via google:

oj då,det tackar vi för,fan vad internet går framåt eller e det jag som går bakåt hahah

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back