Någon som handlat från Louis.de onlineshop?

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Tjena!

Är det någon här som gjort det? Skickar de till Sverige? Allt är ju på tyska... blir ju struligt. Drog iväg ett mail idag, så får se om de ens svarar på engelska mail.

Jag har beställt flera gånger därifrån, brukar ta 3-4 dagar så har man prylarna hemma. Frakten tror jag är 15 euro oavsett hur mycket man beställer. Har även varit i Lubeck-affären och det var angenämt :) , tvärs över gatan ligger också en polo-affär. (www.polo-motorrad.de)

har med handlat av louise, absolut inga problem:tummenupp

Samma här, handlat flera gånger, allt från skinnställ till småsaker, snabba leveranser, inga problem alls.
De kommer svara på engelska i ditt mail om du skrev på engelska till dom. Är man inte en fena på tyska kan det vara vettigt att ha translate.google.se uppe bredvid, sen brukar man allt kunna hitta det man saknar.

Inga problem, de svarar på telefon, mail och är proffsiga, 2 års returrätt på obrutna förpackningar, jag har skickat tillbaka grejer efter 1,5 år och fått pengarna tillbaka, slänger er i väggen Intersport och allt vad dom heter med öppet köp i 30 dagar :D

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back