Chris Ash
Kapten Gars
Jag röstar ja i denna poll. Är alkohol klassat som laglig drog så bör fanimej cannabis också vara det. Droger är inte odelat negativt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Jag röstar ja i denna poll. Är alkohol klassat som laglig drog så bör fanimej cannabis också vara det. Droger är inte odelat negativt.
rökheroinet är ju annars en trevlig grej..Chris Ash skrev:Jag röstar ja i denna poll. Är alkohol klassat som laglig drog så bör fanimej cannabis också vara det. Droger är inte odelat negativt.
Jo, det stämmer tror jag. Men som du skrev tidigare så är det ju vanligare att röka på än att supa sig full i usa. Är ju även betydligt billigare. Tror att det kostar ungefär 20 spänn för att bli hög och det kommer man inte långt på när man vill bli full. Är ju därför många unga provar det. Har ju inte så gott om pengar när man är liten.superbeast skrev:är inte så hemma på ämnet men det är väl en viss skillnad på marijuana å hasch har fått för mig att marijuana är lite mildare eller![]()
PollySmurf skrev:Precis vad jag med tycker!
Lättöl och Heroin är ju samma sak vet du väl?blom skrev:rökheroinet är ju annars en trevlig grej..
Lurch skrev:Är det inte bättre att göra alkohol illegalt då, så slipper vi två onda ting? Verkar dumt att rättfärdiga ett skit med ett annat.
steff skrev:som är _SANNA_ och utan jävla propaganda så läs dom på http://www.can.se/ bara att klicka på drogfakta till vänster och sen läsa och se vad som är sant och inte.
Chris Ash skrev:Du tror vi slipper menar du? För mig är alkohol inget ont ting i alla fall. Man måste ha respekt för droger och ha normal tankeverksamhet, har man det är det inga problem att klippa tio öl på lördagkvällen eller ta ett par fetingar.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |