oskjan
Stronger than ever!
KawaChris skrev:Ja, därför att då kanske vi får ett litet mjukare samhälle. Tycker personen bakom www.knarkkorven.tk verkar sympatisk och klok.
Precis vad jag med tycker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KawaChris skrev:Ja, därför att då kanske vi får ett litet mjukare samhälle. Tycker personen bakom www.knarkkorven.tk verkar sympatisk och klok.
Samuel_LJackson skrev:Han skriver iofs inte att det är cannabis som är beroendeframkallande... vad jag vet är det inte helt ovanligt o bli beroende av alkohol... något som mycket riktigt sällan tas upp i diskussioner som dessa...
Tjoffe skrev:Tog det från den andra tråden där han var negativt inställd till o poffa..
Tjoffe skrev:Förbannat inte säga nått om man inte vet vad man pratar om...![]()
Gustav1 skrev:Nä, jag är så nerknarkad så jag vet inte vad jag skriver.![]()
anja skrev:nej. det ställer till med så mycket elände för samhället. det är resurskrävande att åtgärda haschpsykoser och missbruk.
det borde dessutom vara olagligt att fuska med sin handhygien.
/ssk-stud.
Fråga nån som jobbar på en psykakut hur många det är av de intagna som faktiskt har haschpsykoser...PollySmurf skrev:Jag tror inte så jättevärst många drabbas av psykos hörrö![]()
I allafall lägre procenttal än vad som blir alkoholister...
dett verkar med största sannorlikhet vara skitsnack, kanske har det varit på annat sätt störda personer som påstås fått dem.Chris Husky skrev:*Kan ngn hänvisa till en forskning rapport som stödjer fenomenet "Flashback"? Jag har aldrig hört talas om att någon någonsin fått det av cannabis. Skulle vara intressant att veta hur det verkligen ligger till & hur stor sannolikheten verkligen är.
Antalet haschpsykoser i Sverige i dagsläget per år kan du nog räkna på dina egna fingrar. Antalet leverskador orsakade av alkohol per år i ett normalt hyreshus kan du räkna på dina egna fingrar. (rena spekulationer)anja skrev:nej. det ställer till med så mycket elände för samhället. det är resurskrävande att åtgärda haschpsykoser och missbruk.
det borde dessutom vara olagligt att fuska med sin handhygien.
/ssk-stud.
PollySmurf skrev:Dom som vill ha majja kan ju flytta till Holland/Amsterdam efter plugget som jag kommer att göra ifall det finns möjligheter att få jobb där!![]()
Och där finns otroligt fina vägar också![]()
Tysken skrev:Cannabis är enligt mig inte farligare än alkohol eller dylikt.
Släpp det fritt så man slipper smussla med skiten, det är nog där den största anledningen till övergången till andra, tyngre droger ligger.
Silwer skrev:dett verkar med största sannorlikhet vara skitsnack, kanske har det varit på annat sätt störda personer som påstås fått dem.
Här har du rätt, måste man var olaglig kan man lika gärna dra till med nåt värre.Tysken skrev:Cannabis är enligt mig inte farligare än alkohol eller dylikt.
Släpp det fritt så man slipper smussla med skiten, det är nog där den största anledningen till övergången till andra, tyngre droger ligger.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |