bullysmile
Killing time? time kills you!
Varför ska man skriva på nåt som det togs beslut om för över TVÅ år sedan!?
Saken är ju redan biff...

ännu mer lycka!
kanon

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför ska man skriva på nåt som det togs beslut om för över TVÅ år sedan!?
Saken är ju redan biff...
Till skillnad från vissa andra, kollade jag hela tråden innan jag behagade skämtaSå ska det låta! Härlig inställning! Räkna med enorm uppslutning om det börjar snackas om bana eller kanske nya gungor utanför Mölnlycke!![]()
Till skillnad från vissa andra, kollade jag hela tråden innan jag behagade skämta
Och dom kan behålla sina jävla gungor utanför mölnlycke![]()
men värt att bygga en bana i tokholm, tokholmarna tycker ju endå allt är för långt bort och för jobbigt, hur nära det än är, bygger man en bana i deras vardagsrum kanske de inte gnälls om avståndet längre, men då lär det likförbannat gnällas om att det är för dyrt, inte lika mycket brudar som vid donken, eller för få bilar att köra slalom mellan eller nånting annat. Gnällas lär det alltid göra därborta på baksidan landet
men värt att bygga en bana i tokholm, tokholmarna tycker ju endå allt är för långt bort och för jobbigt, hur nära det än är, bygger man en bana i deras vardagsrum kanske de inte gnälls om avståndet längre, men då lär det likförbannat gnällas om att det är för dyrt, inte lika mycket brudar som vid donken, eller för få bilar att köra slalom mellan eller nånting annat. Gnällas lär det alltid göra därborta på baksidan landet
Undra vem fan som gnäller....![]()
orka!
leker du lustig inför dina "internet" polare eller? annars är det uppenbart hur du försöker hetsa till att skapa en irritation. Oftast brukar inte dina inlägg vara nåt som tillför nåt förutom dessa jävla kassa försök till att skapa tjaffs.
Snacka för dig själv, räkodlare! Jag åker gladeligen 25-30 mil för en bandag. Det är ju som en liten semester att få åka iväg tillsammans med en polare, släpet lastat med hojar och höga förväntningar på en, kanske okänd bana.
Precis, många åker land och rike runt för att racea, norröver åker folk 10mil för att köpa ett tändstift, eller en 2a mjölk.
därför gnället om att det inte finns nån bana inom 10min från sthlm centrum känns så patetiskt.
som sagt, är ju grymmt kul med fler banor oavsett var de byggs, men det lär ju gnällas på att det är för dyrt, eller för få bantider, och folk lär fortsätta brassa helvete på gata me de ursäkterna, nu när deras fina "men vi har ingen bana" argument försvinner
Kommer det bli folktomt på Bulten inom kort med andra ord?
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|