En tanke att få ökat media intresse.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Satt och funderade i bilen. Har inte tidningar, SR och liknade koll på hur många som läser en viss artikel på deras hemsidor? Man skulle ju då enkelt kunna sätta upp länkar om RR på SH förstasida och uppmana folk att trycka på den.
På så sätt skulle det ju generera många träffar på RR och tidningen tror då att folk är jätte intresserade och börjar skriva mer och då...
När tex macke har en sida i den lokala tidningen. Sätt då upp den länken och den skulle då kanske, om alla sköter sig och trycker få ett par träffar. Så fort man ser en länk som man tycker ska upp, pm:ar man en moderator dyl och sen fixar all mighty S det. Detta är bara ett förslag vad tycker ni?

björn

Last edited:
varför inte

mail efter artiklar är också bra, då kanske från "privat knuttar" mer än partiska rr-folk.
allt som hjälper

ecce skrev:
Satt och funderade i bilen. Har inte tidningar, SR och liknade koll på hur många som läser en viss artikel på deras hemsidor? Man skulle ju då enkelt kunna sätta upp länkar om RR på SH förstasida och uppmana folk att trycka på den.
På så sätt skulle det ju generera många träffar på RR och tidningen tror då att folk är jätte intresserade och börjar skriva mer och då...
När tex macke har en sida i den lokala tidningen. Sätt då upp den länken och den skulle då kanske, om alla sköter sig och trycker få ett par träffar. Så fort man ser en länk som man tycker ska upp, pm:ar man en moderator dyl och sen fixar all mighty S det. Detta är bara ett förslag vad tycker ni?

björn
Nja, inte för att jag är expert men är det inte så att alla de där klicken kommer att få samma unika URL? Dvs det är samma sak som att samma användare läser artikeln en massa gånger. Det fusket går de i så fall inte på...

Bingo skrev:
Nja, inte för att jag är expert men är det inte så att alla de där klicken kommer att få samma unika URL? Dvs det är samma sak som att samma användare läser artikeln en massa gånger. Det fusket går de i så fall inte på...

Skit också trodde jag var lite slug när jag tänkte ut det där :huvet

Det går ju att be läsarna klistra in länken till artikeln manuellt i webläsaren. Frågan är bara om vi kan generera tillräckligt med trafik för att det ens ska märkas.

Bingo skrev:
Det blir samma referrer ja, men accessen kommer ju från olika IP. Dvs, de kommer att se tydligt att det är flera olika personer som läser artikeln. Att många av dem har klickat sig dit från samma ställe är ju inte nödvändigtvis "fusk".

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back