Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jonne_boy skrev:hojjen lutar iaf fint..
bara att öka farten och luta kroppen med =P
emullo skrev:Jepp.. Vill du köra fortare får du nog ta o burka lite mer,
annars är risken stor att du kommer för lång ut på däcken..
Men det ser absolut bra ut för första besöket...![]()
Rundningsmärke skrev:En bild från mitt första besök på en bana...(Tack cbjorkman!)
Vad säger ni som faktiskt kan köra? Jag tyckte att jag hängde ut som en dåre,
men jag sitter ju inte alls som jag trodde, överkroppen lutar ju nästan åt fel håll...
/A
Skrapa på bana är lätt, det innebär tyvärr inte att det går fort...håkanolsson skrev:(Jag kan inte köra men svarar endå) Om det där var mitt första ban.. skulle jag vara Superstålt. Har du tränat knäing på vägen? Ser kannon ut.![]()
Håkan
Suomalainen skrev:...lessen o behöva säga det men det där är ingen r6 -02... du blev nog blåst vid köpet!!![]()
CorbenDallas skrev:Tja... spana in bilden, så inser ni nog att häng inte är allt...
http://www.maxolsson.net/blandat/030705/044.JPG

Ähh, håll klaffen din 240-raggare...Suomalainen skrev:...lessen o behöva säga det men det där är ingen r6 -02... du blev nog blåst vid köpet!!![]()
CorbenDallas skrev:Tja... spana in bilden, så inser ni nog att häng inte är allt...
UnderDOG skrev:Killen gick omkull sen eller?
//Anders.
Börjar närma sig max där men fotpinnen är ju inte i än. Btw ser ut att tappat spåret någont.CorbenDallas skrev:Tja... spana in bilden, så inser ni nog att häng inte är allt...
Fotpinnen är kapad med rondell, hojen är en dubbel ex, jag köpte den av Chrille och sen köpte åsa den av mig, den går j-t bra och Åsa är den enda som har privat mekaniker till 100%.gulsvartkawwa skrev:Börjar närma sig max där men fotpinnen är ju inte i än. Btw ser ut att tappat spåret någont.
Som redan påpekats, med häng går det ännu bättre.
gulsvartkawwa skrev:Börjar närma sig max där men fotpinnen är ju inte i än. Btw ser ut att tappat spåret någont.
Som redan påpekats, med häng går det ännu bättre.
Men hallå, det har juh redan påtalats att spårvalet är fel, hur kan du då skriva att hon kör rätt, däremot kan jag hålla med om att Åsa börjar köra fort nuoch hon kör rätt fort...

Jäklar vilket nerlägg du hade Metal-boymetallgutten skrev:Men hallå, det har juh redan påtalats att spårvalet är fel, hur kan du då skriva att hon kör rätt, däremot kan jag hålla med om att Åsa börjar köra fort nu![]()
![]()
emullo skrev:Häng är långt ifrån allt... men utan det kommer man alldrig
köra fort på bana...![]()
Kanske hyfsat fort, men det går att köra fortare i böjar
om man hänger...![]()
![]()
metallgutten skrev:Men hallå, det har juh redan påtalats att spårvalet är fel, hur kan du då skriva att hon kör rätt, däremot kan jag hålla med om att Åsa börjar köra fort nu![]()
![]()
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |