Cyckla!!

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Att slanga med en sporthoj är en barnlek!! tex r1 eller gix1000, då man får upp dom på 2:an lätt utan koppling i 120 och sen kan man ligga i 150 och styra allt med gashandtaget.
Svårare är det ju med offroad, som liknar mer att cyckla. för övrigt en riktigt bra ballansövning.

Mattias skrev:
Balans stavas inte med två L.

Du som är en klok man Mattias! Kan du hjälpa mig med ett delikat ord-problem såhär på kvällskvisten....

Satt å lurade i bilen påväg till jobbet för en stund sen vad man säger om man ska köpa en ducati.... Så långt allt lugnt..... OM man ska köpa en Ducati av modellen "monster" säger man då att man ska köpa EN ducati monster..... eller ETT ducati monster...??

Sug på den =)....Själv vetefan vad jag tycker är rätt...du svarar väl (klok som du är; att man inte köper en ducati....men det svaret gills inte idag :p )

"EN" förstås då det syftar på en motorcykel. Hade det varit ett monster du skulle köpt blev det "ETT", men i detta fall är det ju bara namnet på hojen.

Jonne_boy skrev:
Exakt..

EN ducati..

Inte ETT monster

jojo, men ändå.........om man pratar snabbt med lite "slang" blir det ju ändå...... Här står hon.....mitt monster.....även om det är EN ducati......ja ja, det var så jag tänkte med =)....

Nu är vi överens iallafall.....

som tur är stavar jag inte som en krata :D för det är viktigt å hålla ballansen när man cycklar så man inte vällter....

no offence, meeeeeeeeen :whip :notme

Teo skrev:
Att slanga med en sporthoj är en barnlek!! tex r1 eller gix1000, då man får upp dom på 2:an lätt utan koppling i 120 och sen kan man ligga i 150 och styra allt med gashandtaget.
Svårare är det ju med offroad, som liknar mer att cyckla. för övrigt en riktigt bra ballansövning.

Vilket skämt hoppas du skojjar :skrämd

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back