Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
La omkull pärlan på Gotland Ring förra året, bara kosmetiska skador men valde att byta ut den gigantiska frontkåpan till en smidigare när man ändå fixade till den...
Valde att ha kvar original hastighetsmätare för att få mätarställning, varningslampor och motortemp.
View attachment 422540
View attachment 422541
View attachment 422542
Ser riktigt bra ut, har alltid haft lite svårt för originalkåpan/lyset. Är det ett KTM-lyse?
Det är nästan så jag blir sugen att hitta en gammal Mille och bygga fighter igen.














