jpe70
Twinverkstan
Man har så roligt man gör sig, det är inte enbart avhängigt hk utan man ska råd med det roliga också. Sen är det väl så att Pegaso Strada med gatdäck och mindre hjul är den skojigare av dem på asfalt, den vanliga hör hemma på grusväg eller som rent transportmedel. Men som sagt...
Last edited:
