Hej allesammans! Jag har bytt hoj och har nu Spid's gamla mille så då platsar man väl i den här tråden antar jag
. Har inte hunnit med att köra så mycket än men den är grym motför r6an jag hade tidigare
.
dock har den vibrationer i frambromsen. Jag har läst en del på forum och kommit fram till att det tydligen ska vara ett vanligt fel. Ska plocka ner skivan och kolla om den är skev men om den inte är det så ska man tydligen kunna modifiera nitarna som håller den i rotorn. Antar att detta beror på att skivan slutar ha den rörelse den ska ha pga smuts och FÖR bra passning.
Någon som har gjort denna modifikation eller vet vars man kan köpa billiga skivor/rotors/belägg..
. dock har den vibrationer i frambromsen. Jag har läst en del på forum och kommit fram till att det tydligen ska vara ett vanligt fel. Ska plocka ner skivan och kolla om den är skev men om den inte är det så ska man tydligen kunna modifiera nitarna som håller den i rotorn. Antar att detta beror på att skivan slutar ha den rörelse den ska ha pga smuts och FÖR bra passning.
Någon som har gjort denna modifikation eller vet vars man kan köpa billiga skivor/rotors/belägg..

jag vill också ha en
f-n att man är byggd som en grizzlybjörn
eller dubbelf-n att inte Aprilia byggde RSV4an så att riktiga män får plats.