Är detta det svenska svaret på Torque filmen?

Så nu har jag sett Wallander filmen också & nja inte var den bra & har aldrig gillat wallander filmerna heller. Ungefär som dessa satans sagan om ringen filmerna, var tvungen att kolla på alla bara för att slippa kolla på dem igen under hela min livstid!

De jag tyckte va sämst i Kuriren var när de är dansken som kör knarket med duken? men de klipper in tankkameran från den första hojen, haha

Nu ska jag sätta mig ner och njuta av Wallanderfilmen. Var riktigt politiskt korrekt och laddade ner den tidigare idag. :tummenupp

Invänta ris och ros senare ikväll. :)

Updatering 18:17 in i filmen: Är det här ett skämt? "Väger ingenting. Titan." 350 000kr? Mejslat "Nico" på insidan av kopplingskåpan? Hahahaha.

Last edited:
jag tyckte att filmen va helt okey

Bara man förbiser dom extrema motormissarna och när polisen ska låtsas kunna något och fäller kommentaren "Titanskruvar, jäääävligt dyrt" Bara för att det skulle låta rejsigt.

I övrigt tyckte jag filmen också var bra :)

Okej, Wallander och Torque är skit, men finns det några bra hojfilmer? (Finns säkert en sån tråd, bara för jävla lat för att leta.)

Okej, Wallander och Torque är skit, men finns det några bra hojfilmer? (Finns säkert en sån tråd, bara för jävla lat för att leta.)

film och film, finns ju serien "Long way round" som är mycket sevärd

Nog vet jag sedan tidigare att Wallanderfilmerna är bara skit, men detta var ju bara löjligt. Skådespeleriet, hans förbannade hårfärg, dialogen, hojarna, allt. Men man fick sig å andra sidan några goda skratt. :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra