Är detta det svenska svaret på Torque filmen?

...Är det inte den nya Wallander filmen som är den svenska motsvarigheten till Torque ?

Den stora frågan är väl vem här på SH var med vid inspelningen och körde hojar? Någon borde det rimligt vara men kanske skammen är för stor? :D

Såg Torque på tv6 nu ikväll. Snacka om kalkonrulle! Riktigt underhållande :D
Förutom ljuden, hojslagsmålen och det andra som redan nämnts, så gillade jag biten när de kör i typ överljudsfart i stadstrafik på en Y2K och nån släde på lustgas :yoparty

Hoppas jag inte svär i kyrkan nu men är det bara jag som tycker att Torque är riktigt dåligt gjord? Man kan inte ta en sådan film seriöst och blir bara irriterad på alla overkliga scener! Min åsikt iaf.

SÅ! nu kan ni börja såga mig!

Code:
Hoppas jag inte svär i kyrkan nu men är det bara jag som tycker att Torque är riktigt dåligt gjord? Man kan inte ta en sådan film seriöst och blir bara irriterad på alla overkliga scener! Min åsikt iaf.

Såga mig oxå, för det var bland det sämsta jag sett! Såååå overklig! Även synd att "skurktjejen" var snyggare än "hjältetjejen" :)

Vännen, här blir man bara sågad om man tycker torque är bra. :krama

Code:

Såga mig oxå, för det var bland det sämsta jag sett! Såååå overklig! Även synd att "skurktjejen" var snyggare än "hjältetjejen" :)

haha! :tuttar

Försöker komma på något snällt att säga om Torque men det är jäklar i mig inte lätt när det är saftiga fel i varenda scen, vad sägs om att trycka fast en enorm mobiltelefon på utsidan av hjälmen och snacka som vanligt, funkar nog. :gnissla
Fanns en o annan snygg hoj med iofs. :)

Råkade se denna igår...ok att svensk film är dålig men jag saknar ord...jag vill ha tillbaka 1½h av mitt liv som gick förlorat vem kan jag vända mig till?

Haha såg den nu, bästa var ju ibörjan när ljudet och bilden inte är samma, gasar på som fan varvstopp nästan så ser man i filmen att han ligger i 50 det var bäst :D

Haha såg den nu, bästa var ju ibörjan när ljudet och bilden inte är samma, gasar på som fan varvstopp nästan så ser man i filmen att han ligger i 50 det var bäst :D

eller när snubben säger till ungen med crossen

"De är ju ingen avstörning! man kan ju inte lyssna på radio!"

"aja grattis... men nu kör du hem raka vägen, eller så anmäler du dig till en MC klubb!"

Ja detta måste vara det sämsta som någonsin producerats i sverige.
Dessutom en Wallander film som man ändå hade ett visst hopp om men det försvan direkt.
Satt och skämdes å regissörens vägnar i 1 1/2 timme...

Pinsam!

Till råga på allt så har de skrivit fel, det står att den är med på dvd-topplistan när de i själva verket menar dvd-flopplistan.
Oavsett hur mycket man än gillar hojar så kan man omöjligt gilla detta, och ingen riktig människa gillar väl Torque för den delen heller? Har själv inte sett mer än 5 minuter men det räckte för att konstatera att det var skit.

Till råga på allt så har de skrivit fel, det står att den är med på dvd-topplistan när de i själva verket menar dvd-flopplistan.
Oavsett hur mycket man än gillar hojar så kan man omöjligt gilla detta, och ingen riktig människa gillar väl Torque för den delen heller? Har själv inte sett mer än 5 minuter men det räckte för att konstatera att det var skit.

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...