gundj
Gubbe
I lillbilen stoppade jag in Osrams LED night Breaker som enl dem är godkänd i just den modellen. Bilen ska snart besiktigas så då får vi veta.Osram Night Breaker - är de så bra alltså? Hade tänkt sätta såna i biljäveln, men det blir visst aldrig av...
I en annan bil som inte fanns i Osrams godkännadelist satta jag in BP3- LED night breaker coh det blev riktigt bra ljus ur projektorreflektorerna. Ingen blinkar på mig och ljusbilden är knivskarp.
Multin som har Xenon nu ska får H7 LED när säsongen börjar så slipper jag upptändningstiden på helljuset.
