uncletom
Gudomlig sporthojare
Då ska vi se om jag får denna såld i år. La nyligen ut min andra trial-hoj på Blocket här: https://www.blocket.se/annons/1400522027


Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Då ska vi se om jag får denna såld i år. La nyligen ut min andra trial-hoj på Blocket här: https://www.blocket.se/annons/1400522027
View attachment 495992

Följer det inte med en sadel? Hö hö höDå ska vi se om jag får denna såld i år. La nyligen ut min andra trial-hoj på Blocket här: https://www.blocket.se/annons/1400522027
View attachment 495992
Har självklart redan skickat en intresseanmälan. Alla riktiga Sporthojare gör naturligtvis detsamma.
165 mil om året, korta nätter söderutKan den verkligen ha sett ut så där från fabrik?
Eller fick designern kicken från BMW och emigrerade till Österrike?
View attachment 496018
Kan den verkligen ha sett ut så där från fabrik?![]()
Eller fick designern kicken från BMW och emigrerade till Österrike?
View attachment 496018
Fronten är verkligen förskräcklig och verkar avhållande från köp. Jag kan tänka mig varför den har gått så lite som 3300 mil på nära 19 år. (Trots att det lär vara en fin hoj, som sägs här i tråden.)Kan den verkligen ha sett ut så där från fabrik?
Eller fick designern kicken från BMW och emigrerade till Österrike?

16.00 - Martini, här går det undan. Får nog hälla upp en självEDIT: Ett fjantigt inlägg, jag vet. Men jag har just fått en fredags-Martini, och då kan det gå så här!![]()
Fronten är verkligen förskräcklig och verkar avhållande från köp. Jag kan tänka mig varför den har gått så lite som 3300 mil på nära 19 år. (Trots att det lär vara en fin hoj, som sägs här i tråden.)
Alla hans kompisar har troligen retat honom för att han har så ful framlykta att han inte vågade sig ut medan någon annan såg på. Därför blev det enbart turer nattetid, och därmed få mil. Nu pallar han inte längre utan känner att han måste sälja sin ögonsten(?) för att köpa något vackrare. Jag hörde att han letar efter en välskött Ducati 916 - för att kompensera för alla år med ful framlykta.
Så, vad tror ni om min teori? Har jag rätt?
EDIT: Ett fjantigt inlägg, jag vet. Men jag har just fått en fredags-Martini och då kan det gå så här!
View attachment 496019
Fronten är verkligen förskräcklig och verkar avhållande från köp. Jag kan tänka mig varför den har gått så lite som 3300 mil på nära 19 år. (Trots att det lär vara en fin hoj, som sägs här i tråden.)
Alla hans kompisar har troligen retat honom för att han har så ful framlykta att han inte vågade sig ut medan någon annan såg på. Därför blev det enbart turer nattetid, och därmed få mil. Nu pallar han inte längre utan känner att han måste sälja sin ögonsten(?) för att köpa något vackrare. Jag hörde att han letar efter en välskött Ducati 916 - för att kompensera för alla år med ful framlykta.
Så, vad tror ni om min teori? Har jag rätt?
EDIT: Ett fjantigt inlägg, jag vet. Men jag har just fått en fredags-Martini och då kan det gå så här!
View attachment 496019
Jag har nästan 3.000 fina mil på en sådan. Otroligt fin hoj, dessutom väl formgiven även om designen kräver lite tid och utvecklad smak. Just strålkastaren är kanske inte det finaste, men resten av hojen är mumma inklusive köregenskaperna.
![]()

Minns gärna (inteDet är säkert rätt.
Ungefär som Mercedes w210 - kanske en bra bil, men utseendet kunde jag/ingen förlika mig med, oavsett hur länge det gick.
Som tur var går tiden, och man hinner glömma.....kombin var ännu fulare än sedanmodellen.
Och, nej, det är inte subjektivt, utan den var ful på riktigt!
Vill inte förstöra Tmax500:as eftermiddagsdrink, så ni får ingen bild bakifrån på den!
View attachment 496022
) BMW designern Chris Bangle's fruktansvärda utsvävningar.När jag jobbade på BMW kallade vi den "Noshörningen"Kan den verkligen ha sett ut så där från fabrik?
Eller fick designern kicken från BMW och emigrerade till Österrike?
View attachment 496018
Det kan den alldeles säkert. Vacker design är då inte det första som kommer upp i mitt huvud när någon säger BMW.Kan den verkligen ha sett ut så där från fabrik?
Eller fick designern kicken från BMW och emigrerade till Österrike?
View attachment 496018
har inte tänkt på det 
Motorcykelvärldens ”Edsel”. Var väl också ett tämligen påkostat och välfungerande fordon, som stöp på sitt utseende.När jag jobbade på BMW kallade vi den "Noshörningen"
Hur är den att motorvägspendla med?Då ska vi se om jag får denna såld i år. La nyligen ut min andra trial-hoj på Blocket här: https://www.blocket.se/annons/1400522027
View attachment 495992
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |