Som min ZRX. Med 80 och även 100 W var ljuset helt grymt och inte brände jag några reflektorer heller. Kanske 6-7 tusen mil av ca 12 tusen inalles.Du har rätt i att man gärna kör den nattetid, men det beror på det fenomenala ljuset från TVÅ H4 (Osram Night Breaker) som förvandlar natten till dag.
Själv ser man den ju aldrig framifrån.
![]()





