X3mseller.com

Zozzy

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
Kawasaki zx9r -98, Suzuki LT 50 -95:a
Beställde att par stövlar av X3mseller.com för ca 2 veckor sen. Sen idag ringer dom å säger att min storlek är slut plus storleken under och över.....:va Ja ja tänkte jag jag kan väl vänta lite på att dom skulle få hem min storlek, inte värre än så tänkte jag MEN de skulle ta MINST 2 månader innan dom skulle få hem nya....? Då sa jag att jag inte ville köpa nåt av dom och skulle handla av dom som hade hemma. Då säger tanten så här: Vi har ett par andra stövlar som många har köpt. Ok tänkte jag å kollade in dom på deras hemsida. Men va fan de var ju ett par crossövlar!!!!:mad: :huvet Fan trodde hon??? Hade beställt ett par landsvägs dojjor för fan! Då vart de bara ett "klick" från min sida....Fick ett oseriöst intryck av dom....Nån mer som har nån erfarenhet av dom??

Ibland är det billigt och bra att handla via internetshoper. I andra fall kan det ta både lång tid och bli dyrt.

Att betala lite mer för prylarna hos den lokala handlaren gör att när man behöver ett tändstift en lördageftermiddag, det faktiskt finns någon som kan ge en det. :fakta

Ibland är det billigt och bra att handla via internetshoper. I andra fall kan det ta både lång tid och bli dyrt.

Att betala lite mer för prylarna hos den lokala handlaren gör att när man behöver ett tändstift en lördageftermiddag, det faktiskt finns någon som kan ge en det. :fakta

Sant men de va så billigt så jag tänkte, va fan måste prova.... Men nu blir det ett besök hos den lokala mc-handlaren:yoparty

Sant men de va så billigt så jag tänkte, va fan måste prova.... Men nu blir det ett besök hos den lokala mc-handlaren:yoparty

Ja köpte ett par stövlar där förra sommaren.. fick me samma besked att min storlek va slut, efter ja betalat, men de kom typ 3-4 dagar senare så jag var nöjd ändå..

Ja köpte ett par stövlar där förra sommaren.. fick me samma besked att min storlek va slut, efter ja betalat, men de kom typ 3-4 dagar senare så jag var nöjd ändå..

Vadå så du fick dina skor fast dom sa att dom inte fanns?:va Hur var dom då, nöjd?

Jag köpte ryggskydd på x3m, det tog 3 dagar så kom det.
Men jag har för mej att det är ny ägare nu,

Polaren beställde skor + jacka för ca 2 månader sen.
Skorna kom efter en vecka och såg riktigt fina ut.
Men jackan va slut, det tog 1 månad innan han fick den,
och den skickades direkt från fabriken i Pakistan :D

Vadå så du fick dina skor fast dom sa att dom inte fanns?:va Hur var dom då, nöjd?

Jo jag har varit helnöjd, men ja körde omkull förra veckan å ja bröt stortån, så ska ja köpa nya stövlar så blir de nog lite mer känt märke tror ja...

Oseriösa skitar

Dom ljuger om vilka material som används och när jag skickade tillbaka skiten vägrar dom att dra tillbaka fakturan utan dom har krav på mig och sedan 2 månader har jag ringt, skickat mail och använt deras kontaktforum på hemsidan utan något resultat. Ingen kontakt på 2 månader!!!!:huvet
Oseriösa så det stänker om det. Jag ger dem en vecka till sedan polisanmäler jag dem.:mad:

Väldigt vad folk ska gnälla. Jag har inte haft några som helst problem med x3mseller...heter idag sharkspeed :S .men hur som helst riktigt bra grejer och snygga dessutom. Har letat överallt har inte hittat något snyggt utan det har varit gubbigstil på alla andra butiker. Och ska man har märken så kostar det F*N skjortan. Men jag blev allt nöjd efter mina inköp hos X3mseller / Sharkspeed. Rekommenderar högt!

Något speciellt skäl till att du lyft varenda X3mseller/Sharkspeed tråd du hittat...?

Copy/paste inlägg i varje tråd är heller inte bra reklam oavsett vad man skriver.

Smygreklam.....? Eller stressad över att han köpt hela sin utrustning på x3mseller och försöker övertyga sig och andra om att han inte köpt grisen i säcken? :P

Att regga sig i ett forum och sedan ägna sig åt att leta reda på alla trådar om ett specifikt företag för att skriva positiva saker gör bara att vi tror att det är ägaren till företaget som försöker göra sig lite gratis reklam. Ser inte snyggt ut.

Jämför det du håller på med med att någon som varit registrerad på forumet i flera år skriver i EN tråd om sin upplevelse, och det utöver det inlägget har tiotals eller hundratals andra inlägg om andra mc-relaterade saker i forumet.

En gör bort sig, en annan blir trovärdig. Tycker jag.

Jag har beställt en order från företaget och det gick smärtfritt, dock märkte jag att komma fram på telefon till dom inte gick... så blir de strul vill jag inte vara med å leka med dom.. Ringde 15ggr en dag utan att få svar en enda ggn x) Bra service där! Sen hade dom ett extrainsatt service telefon som dom alltid skulle svara på....den var avstängd :yoparty

hehe...jaa duu...ägaren till företaget...du gör det hela allt för kul du...ingen cell i hjärnan kvar men ändå förutse saker o ting...jaa duu verkar ha allt för mycket tid för forumet här...så lycka till med detta...verkar som om du själv har lagt dig som forumsväktare...kanske lika bra det nu när det e lite jobbkris...mår du bättre av det så fortsätt....:):):banana

Den ser ut som en anka, den luktar som en anka och den pratar som en anka så troligen är det en anka.

Två av mina polare köpte var sitt par skinnbrallor från Sharkspeed innan vi drog iväg på mc-semester. Det ena paret började spricka i sömmarna efter mindre än 100 mil och det andra höll ungefär 200 mil innan sömmarna började gå upp och dragkedjorna krångla.

Jag skulle hellre köpa begagnat eller t.ex. FC-motos reaprylar än beställa från Sharkspeed.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back