Yahooo!!! Del2 (Ännu en lycklig tråd)

• Thread starter Thread starter Socrates
  • Start date Start date
tohlzen skrev:
Om jag skulle hänga på nästa år med då, så kan ni ju studera hur baklampan på en Hayabusa ser ut :hihi :hihi

Japp som sagt marknad idag ,,, då drar jag en sväng med hojen istället medan tjejen får gå å trängas :lol

Kan ju inte jämföra en touringhoj :hihi

Lucky skrev:
nä jag väntar noh tills nästa år om man inte får lite extra pengar över
nånstans för då blir det en motard
men annars väntar jag te nästa år när -06 släpps :)

Wheee, hoppas du får pengar över :banana

Last edited:
Lucky skrev:
vi börja kanske runt 50km/h sen gav vi fullt jag med min cbr en r1a å en gixxer jag å gixxer låg jämt hela vägen i acs å i topp fart men r1an hamna efter
så är det med det men du behöver ju inte tro på mig om du inte vill med min
växling tror jag inte gör någon skillnad å speciellt inte med min höger hand/arm som är så ihop lappad att jag inte ens kan gasa fullt på ett gaspådrag men sen vet ju inte jag om han som körde r1an vart en så bra förare men han sa att han peta fullt ialf

Han med R1:an måste ha varit en usel förare. Jag har provat att mot en cbr och han hade ingen chans..

Eureka skrev:
Med 100% säkerhet så va han nog en riktigt dålig förare m.a.o eller så var det ett måndagsex av den R1:an :)
Du menar att du inte gasa fullt knappt med din arm och R1:an hamna efter osv, klart man vill att sin egen hoj skall vara snabbast :)
Skall bli en ära att köra mot dig nästa år, så skall du få motstånd du aldrig kännt på :hihi
Så får du nog sätta på lite trim om du ... skall segra :)

Nä.. marknad ida juh ? ... bäst att åka innan hela Borås är där.

nä jag säger la inte att min hoj är den som går bäst jag har la blivit från åkt å det är la inget farligt men vi får la se nästa år ;)

Socrates skrev:
Wheee, hoppas du får pengar över :banana

hehe vi får la se håller på med lite lack jobb nu med som verkar vara lönande :) gott när man kan jobba lit svart ibland hehe

Lucky skrev:
hehe vi får la se håller på med lite lack jobb nu med som verkar vara lönande :) gott när man kan jobba lit svart ibland hehe

Får hoppas det ger tillräckligt med slantar då, ska snart ut och brumma lite :) Du råckar inte lacka hjälmar också eller? :tomten

Körde förbi svängen där jag krashade igår kväll...fattar inte hur fan jag lyckades, borde vara något slags rekord att dra av där :3freak

Lucky skrev:
men vi får la se nästa år ;)

Vill ju inte vara orsak till att du skall råka illa ut .. räcker med fakta i alla tidningar och vetskap om att man är snabbare än dig :arsele

/ The One! R-One

Socrates skrev:
Får hoppas det ger tillräckligt med slantar då, ska snart ut och brumma lite :) Du råckar inte lacka hjälmar också eller? :tomten

Körde förbi svängen där jag krashade igår kväll...fattar inte hur fan jag lyckades, borde vara något slags rekord att dra av där :3freak

det beror väl på hur du vill ha den lackerad är inte så jätte bra när det gäller
massa motiv å grejer annars är jag kung *ler*

nää du har verkligen lyckats när du åkt av där för det är faktiskt en ganska bra kurva annars går åka bra fort där *veta* hehe men någon måste juh lyckas man kan juh inte alltid ha tur

Eureka skrev:
Vill ju inte vara orsak till att du skall råka illa ut .. räcker med fakta i alla tidningar och vetskap om att man är snabbare än dig :arsele

/ The One! R-One

säg som det är du vågar inte för du vet att du inte kan

Bifogat

• 36_1_19[1].gif
    36_1_19[1].gif
    13.7 KB · Visningar: 97
Lucky skrev:
säg som det är du vågar inte för du vet att du inte kan

kan vaddå ??
Jag kan ställa upp med en EU moppe.. lär väl vinna ändå för du kommer väl inte i mål utan klota ändå :brinnerup

Lucky skrev:
det beror väl på hur du vill ha den lackerad är inte så jätte bra när det gäller
massa motiv å grejer annars är jag kung *ler*

nää du har verkligen lyckats när du åkt av där för det är faktiskt en ganska bra kurva annars går åka bra fort där *veta* hehe men någon måste juh lyckas man kan juh inte alltid ha tur

Det var motivlack jag tänkte på...men men, jag kanske får lite pengar över snart så man kan skicka iväg den till en mestare. Tur man inte hann motivlacka den andre hjälmen :D

Känns bra att jag fick det uppdraget att åka av där, var ju ganska roligt :rolleyes: Snart är min läkare tillbaka från semestern, kanske kan få ett svar på när de ska plocka ur märgspiken och grejer då :banana

Eureka skrev:
kan vaddå ??
Jag kan ställa upp med en EU moppe.. lär väl vinna ändå för du kommer väl inte i mål utan klota ändå :brinnerup

hehe tror du va men du vet man måste våga satsa lite ibland oxå
va har man att förlora :)

mena att du inte kan köra ifrån mig fast du har en hoj som går bättre
kanske om vi åker rakt fram men inte annars ;)

Socrates skrev:
Det var motivlack jag tänkte på...men men, jag kanske får lite pengar över snart så man kan skicka iväg den till en mestare. Tur man inte hann motivlacka den andre hjälmen :D

Känns bra att jag fick det uppdraget att åka av där, var ju ganska roligt :rolleyes: Snart är min läkare tillbaka från semestern, kanske kan få ett svar på när de ska plocka ur märgspiken och grejer då :banana

hehe har inte haft tid å försöka mig på så mycket när det gäller motiv å såå
jag har grejjer till det men fan det är så mycket annat hela tiden :) sen är jag juh högerhänt å den handen har juh inte funkat typ på två år det är nu precis som den har börjat rätta till sig efter en massa opperationer

jo får la hoppas att dom kan ta ut din spik snart då så det kanske blir bättre i knät å såå inte kul att gå runt å ha ont å såå juh

Lucky skrev:
hehe tror du va men du vet man måste våga satsa lite ibland oxå
va har man att förlora :)

Sant att man måste ju våga satsa!
Men dumt att vara en bidragande orsak till att höja försäkringspremierna, inte konstigt varför premierna är skyhöga som de är!
Plockar man inte ut på försäkringen så säger jag inget... men skall jag vara ärlig så hade jag skratat om du inte fått ett öre när du slog över!
Dumhet skall man fan stå för själv!

Lucky skrev:
mena att du inte kan köra ifrån mig fast du har en hoj som går bättre
kanske om vi åker rakt fram men inte annars ;)

Hoppas också på att du gör det, hur skulle du annars må om du blir dragen... kan ju inte vara bra för ditt ego :)

Eureka skrev:
Tror du ja ;)

- Rossi tar dig om du så får 5 varv tillgodo :)

Åter till fakta.. Cbääär är chanslös :blah

tror gör man i kyrkan, jag är inte speciellt religös ;)

jävlar vilken draft!! rossi till ADHD nästa sesong asså :banana

Eureka skrev:
Sant att man måste ju våga satsa!
Men dumt att vara en bidragande orsak till att höja försäkringspremierna, inte konstigt varför premierna är skyhöga som de är!
Plockar man inte ut på försäkringen så säger jag inget... men skall jag vara ärlig så hade jag skratat om du inte fått ett öre när du slog över!
Dumhet skall man fan stå för själv!

Hoppas också på att du gör det, hur skulle du annars må om du blir dragen... kan ju inte vara bra för ditt ego :)

har inte fått ett öre för min hoj heller när jag slog över för jag har inte tagit det på försäkringen så det såå
ta reda på fakta innnan du tjötar

sen såå om jag ska vara ärlig så tar jag inte åt mig om jag förlorar
för förlorat har ja gjort många många ggr
men du verkar juh ganska säcker på att du är oöver vinnelig så du
döm inte andra efter dig själv

Lucky skrev:
har inte fått ett öre för min hoj heller när jag slog över för jag har inte tagit det på försäkringen så det såå
ta reda på fakta innnan du tjötar

Du skrev själv ju att du väntar på att du skall få ut den nya hojen .. men de ville kanske inte betala därför du inte fått din hoj ännu ;)
Skrev också att... dumheter skall man stå för själv.. det var allmänt menat, ta inte allt personligt.

Lucky skrev:
sen såå om jag ska vara ärlig så tar jag inte åt mig om jag förlorar
för förlorat har ja gjort många många ggr
men du verkar juh ganska säcker på att du är oöver vinnelig så du
döm inte andra efter dig själv

Njae.. vet bara att jag har en snabbare hoj som jag skrev :) Att jag är snabbare än dig är inte säkert.. men det tror inte du på så då får vi väl köra ett race en gång (på skoj) för att se .. vi kanske är lika dåliga :banana
Du argumentera om att CBR skulle vara bäst och det är inte vad jag har hört.. precis vad jag & andra verkar skrivit, då grinar du ut !
Tror du på allvar att varken du eller jag skulle märka de millesek det skiljer sig åt på sporthoj.. tror ärligt inte varken du elle jag kan köra såpass bra att skillnaden skulle märkas.

Over & out!

Last edited:
Eureka skrev:
Du skrev själv ju att du väntar på att du skall få ut den nya hojen .. men de ville kanske inte betala därför du inte fått din hoj ännu ;)
Skrev också att... dumheter skall man stå för själv.. det var allmänt menat, ta inte allt personligt.

Njae.. vet bara att jag har en snabbare hoj som jag skrev :) Att jag är snabbare än dig är inte säkert.. men det tror inte du på så då får vi väl köra ett race en gång (på skoj) för att se .. vi kanske är lika dåliga :banana
Du argumentera om att CBR skulle vara bäst och det är inte vad jag har hört.. precis vad jag & andra verkar skrivit, då grinar du ut !
Tror du på allvar att varken du eller jag skulle märka de millesek det skiljer sig åt på sporthoj.. tror ärligt inte varken du elle jag kan köra såpass bra att skillnaden skulle märkas.

Over & out!

jo jag väntar på en ny hoj men den betalar inte försäkringsbolaget
bara så du vet jag har inte ens anmält hojen krockad till bolaget

jag sa bara att jag kört mot en r1 å dratt han men ni påstår att det
inte går men nu är det juh så att jag har gjort det å jag skrev oxå att
han kanske var en kass förare så ahh jag vet inte
och jag sa aldrig att cbr:en är bäst det kan du gå tebax å kolla så får
du se att jag aldrig sagt det

om man kör ett race så är det klart det är på skoj jag kör bara på skoj

inte för jag har med din ekonomi att göra men.. du hade en 05:a som nu är skrot och nu köper du cash en ny 06:a
Vill också veta hur man har råd och drar in sådana pengar .. tips ?

Riktigt grymt att inte ta det på försäkringen när man kan och har hel!
Men frågan jag ställer mig då är ... är det inte bättre köra med trafik/halv då istället om du ändå inte utnyttjar det du betalar varje månad

Eureka skrev:
inte för jag har med din ekonomi att göra men.. du hade en 05:a som nu är skrot och nu köper du cash en ny 06:a
Vill också veta hur man har råd och drar in sådana pengar .. tips ?

Riktigt grymt att inte ta det på försäkringen när man kan och har hel!
Men frågan jag ställer mig då är ... är det inte bättre köra med trafik/halv då istället om du ändå inte utnyttjar det du betalar varje månad

nää aldrig fel med bra ekonomi mycke svart jobb :)

men hojen har inte stått på mig så jag har inte betalat något för den
stått på en firma och dom har flytande försäkring såå det blir juh
billigt å bra

Lucky skrev:
nää aldrig fel med bra ekonomi mycke svart jobb :)

men hojen har inte stått på mig så jag har inte betalat något för den
stått på en firma och dom har flytande försäkring såå det blir juh
billigt å bra

En del har det bra :tummenupp

Själv får vi punga ut med 4.000 / mån i bara försäkringar på min o Linas hoj :3freak
men vad gör man inte för att få åka hoj :kocko :)
Vi måste ut o köra hoj ihop nästa år i alla fall! :fyllisar

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back