Yahooo!!! Del2 (Ännu en lycklig tråd)

• Thread starter Thread starter Socrates
  • Start date Start date
Socrates skrev:
Å fan, så man kan få köra trots det är triangel på...där ser man. Kan tänka mig att det blir gött att sluta med de pillerna sen.

Tror det kan bli riktigt bra med svart plast...ska lägga upp lite foton så snart jag bytt.

Jag spelar på lotto, både ons och lördagar....i hela mitt liv typ, har ändå inte vunnit. Var tvungen att vara med på Powerball lotteriet i usa i onsdags också när det var jackpott på 2,6 Miljarder SEK....tyvärr vann jag inte :(

Känns som det bara är du och jag som skriver i denna forumsdelen :)

så har du hunnit byta plasten än nu då :)
är juh nyfiken på hur ho ser ut nu om det blev bra frächt

asså du spelar men vinner inge inte bra inte bra
får la hoppas du vinner nån gång som han på gotland
122 mille lr vad det nu var :)

Eureka skrev:
Säger väl Hej här med då :lol
Försöker dränka mina sorger i Vodka.. går väl sådär :fyllisar

Vodka funkar alltid, så det är bara att köra på :)

Lucky skrev:
så har du hunnit byta plasten än nu då :)
är juh nyfiken på hur ho ser ut nu om det blev bra frächt

asså du spelar men vinner inge inte bra inte bra
får la hoppas du vinner nån gång som han på gotland
122 mille lr vad det nu var :)

Var och hämtade plasten innan idag, tänkte vänta med att byta...men det går ju inte att hålla sig :) Har bytt allt utom framskärmen och lyktkåpan...var tvungen att ta en kaffepaus.

Ja, snubben på Gotland drog till med 122mille...fy fan, borde varit mina :4skrika

Lite bilder kan jag piffa till mitt inlägg med också :tummenupp

Last edited:
sven666 skrev:
najs, ser ut som min gamla MT-5a från waaaay back in the days :tungan lite större motor bara.

kör du fortfarande?

Bah, får hoppas den är snabbare än din MT-5:a iaf :)

Ne, nu kör jag inget...den har servats och väntar nu på våren...om den inte åker fram i december för en liten tur. Men jag skulle tro att större delen av vinter kommer gå till att få igång kroppen igen, då kan det vara dumt att riskera att åka och köra omkull :)

Hur går det med handen??

Last edited:
Socrates skrev:
Bah, får hoppas den är snabbare än din MT-5:a iaf :)

Ne, nu kör jag inget...den har servats och väntar nu på våren...om den inte åker fram i december för en liten tur. Men jag skulle tro att större delen av vinter kommer gå till att få igång kroppen igen, då kan det vara dumt att riskera att åka och köra omkull :)

Hur går det med handen??

hehe MT5an gick bra som fan iof men tror knappast att den hade hängt på här :tungan snygg som fasen va den iaf (hade massa cross lull-lull på), svart med chromad ram.

handen blir bättre och bättre, fortfarande ganska öm och svag i den men kan iaf använda den hyffsat obehindrat, ska väl vara helt återställd till våren iaf :)

Tobbecoolio skrev:
Ja den blev ju.....hm svart :tungan
Men du får ju fixa dubbadäck till vintern.lite isåka är ju inte helt tråkigt.

Kommer förhoppningsvis ha fullt upp med att träna upp kroppen, om de nu hinner operera mig.

sven666 skrev:
hehe MT5an gick bra som fan iof men tror knappast att den hade hängt på här :tungan snygg som fasen va den iaf (hade massa cross lull-lull på), svart med chromad ram.

handen blir bättre och bättre, fortfarande ganska öm och svag i den men kan iaf använda den hyffsat obehindrat, ska väl vara helt återställd till våren iaf :)

Kanske skulle köpa sig en sådan istället...och ett fett skinnställ och ner till alla högstadier och ragga brudar :yoparty

Socrates skrev:
Kanske skulle köpa sig en sådan istället...och ett fett skinnställ och ner till alla högstadier och ragga brudar :yoparty

BRRRRRRUUUUUUUUUUUDARRRRRRRRRRRR!!!!!!! :tuttar

nä fan, raggar hellre griniga gubbar på macken med min självmordsmaskin... :tungan :huvet

tohlzen skrev:
Jo eller griniga kärringar som vi gjorde i Sandared :D :D

hahaha!! så jävla bäst :D

nästa sesong blire mindre racing, då jävlar ska det lekas på vägen lovar jag, ska försöka fixa en filmkamera med :tummenupp

*/ ?>
Back