Yahooo!!! Del2 (Ännu en lycklig tråd)

• Thread starter Thread starter Socrates
  • Start date Start date
Socrates skrev:
He he, fan va jobbigt! Men det är väl bara protesen den där detektorn regarear på väl? Om det börjar pipa pga plattorna som håller ihop bäckenet blir det ju jobbigt...ska de lägga mig på det där bandet väskorna som röntgas åker på då?

Funkar fortfarande bra att köra hoj, mötte en gul och en röd ducati nu när jag var ute. Enda fördelen med att du får ut ny hoj nästa år är väl att du slipper tänka på vinterförvaring :)

Jo, en av skruvarna i knät krånglar...lite mjukdelar som fastnar på den när jag ska böja knät med belastning...så jag går med benet rakt hela tiden, ser ut som jag skitit ner mig :(

vetinte vad det är som gör att det pep för mig för protesen är ju i plast titan å alluminium sen är det juh några rostfria skruvar då ¨så det kan juh varit dom som spöka för mig

hehe vinterförvaring hade la varit det minsta bekymret den brukar stå hos föräldrarna i deras verksta så :) det är fint
men sen s är det ju alltid gott med ny hoj tills nästa år sen så kommer den nya 1000rr:en vara både lättare å mera hästar :) så det kan juh bli skoj

aj då det låter inte allt för skönt med massa skrot som ska fastna å ha sig i mjukdelarna hehe det är la kul å gå med rakt ben :)
själv kan jag bara böja mitt knä 70grader :( *surt*

skicka med en dålig bild på min hoj tagen med en telefon

Bifogat

• Bild(14).jpg
    Bild(14).jpg
    21 KB · Visningar: 68
Lucky skrev:
vetinte vad det är som gör att det pep för mig för protesen är ju i plast titan å alluminium sen är det juh några rostfria skruvar då ¨så det kan juh varit dom som spöka för mig

hehe vinterförvaring hade la varit det minsta bekymret den brukar stå hos föräldrarna i deras verksta så :) det är fint
men sen s är det ju alltid gott med ny hoj tills nästa år sen så kommer den nya 1000rr:en vara både lättare å mera hästar :) så det kan juh bli skoj

aj då det låter inte allt för skönt med massa skrot som ska fastna å ha sig i mjukdelarna hehe det är la kul å gå med rakt ben :)
själv kan jag bara böja mitt knä 70grader :( *surt*

skicka med en dålig bild på min hoj tagen med en telefon

Rackarn...den var ganska illa tilltyglad hojen :crash

Får hoppas det inte piper när man går igenom, är man i USA skjuter de väl först innan de kollar vad det var som pep :) 70grader...va jobbigt. Kom också bara runt 70 grader innan...men det har blivit bättre som tur är.

SÅ du är sugen på en 1000RR...de är sååå fina. Kommer åka efter och spana på din hoj dagarna i ända sen :) Fast det är klart....finns ju en liten chans att jag vinner på lotto och får råd att ha både motard och sporthoj.

Socrates skrev:
Rackarn...den var ganska illa tilltyglad hojen :crash

Får hoppas det inte piper när man går igenom, är man i USA skjuter de väl först innan de kollar vad det var som pep :) 70grader...va jobbigt. Kom också bara runt 70 grader innan...men det har blivit bättre som tur är.

SÅ du är sugen på en 1000RR...de är sååå fina. Kommer åka efter och spana på din hoj dagarna i ända sen :) Fast det är klart....finns ju en liten chans att jag vinner på lotto och får råd att ha både motard och sporthoj.

jo det var ju en 1000rr jag kvadda nu å det var en riktigt skön hoj :)
så jäddra lkättkörd å helt underbar på vägen så det är störst channs
att det blir en sån igen

hehe jag få la köra lite på lotto jag mee då så jag oxå kan ha två hojjar hehe
lr så får man heltt enkelt skippa att ha bil helt å hållet å ha en motard istället :)

Lucky skrev:
jo det var ju en 1000rr jag kvadda nu å det var en riktigt skön hoj :)
så jäddra lkättkörd å helt underbar på vägen så det är störst channs
att det blir en sån igen

hehe jag få la köra lite på lotto jag mee då så jag oxå kan ha två hojjar hehe
lr så får man heltt enkelt skippa att ha bil helt å hållet å ha en motard istället :)

Har inte en aning om hur de är att köra, men snyggare hoj får man leta efter iaf :)

Tycker du ska skippa bilen och köpa motard! Jag har iofs kvar min bil...men jag skulle inte få en sporthoj för de pengarna bilen är värd...skulle nog inte ens få en uppsättning däck...men men...den tar mig från A till B.

Socrates skrev:
Har inte en aning om hur de är att köra, men snyggare hoj får man leta efter iaf :)

Tycker du ska skippa bilen och köpa motard! Jag har iofs kvar min bil...men jag skulle inte få en sporthoj för de pengarna bilen är värd...skulle nog inte ens få en uppsättning däck...men men...den tar mig från A till B.

jag har ju min 940 som blev stulen i julas så om jag tar dom
pengarna om jag nu får några så kan jag nog ha råd med en
motard :)

men det är juh alltid gott å ha en bil ialf för det är juh inte
alltid så roligt väder här i sverige :(

Lucky skrev:
jag har ju min 940 som blev stulen i julas så om jag tar dom
pengarna om jag nu får några så kan jag nog ha råd med en
motard :)

men det är juh alltid gott å ha en bil ialf för det är juh inte
alltid så roligt väder här i sverige :(

Tycker vi kan byta hojar med varann nästa år...i 1 timme iaf :tungan

Kan ju vara bra att ha en bil faktiskt...tror inte jag skulle vilja vara utan...skönt med tak över huvudet och en värmefläkt :)

Socrates skrev:
Tycker vi kan byta hojar med varann nästa år...i 1 timme iaf :tungan

Kan ju vara bra att ha en bil faktiskt...tror inte jag skulle vilja vara utan...skönt med tak över huvudet och en värmefläkt :)

hehe du kan la få pröva mitt nya åk nästa sommar men jag har lite svårt
att köra din hoj måste juh mekka på lite extra grejjer så att jag kan växla
å så vettu :)

såå har du kört mycket nu då??

Lucky skrev:
hehe du kan la få pröva mitt nya åk nästa sommar men jag har lite svårt
att köra din hoj måste juh mekka på lite extra grejjer så att jag kan växla
å så vettu :)

såå har du kört mycket nu då??

Just fan, tänkte inte på det. Vet inte om jag vågar provköra någon annans 1000RR...kanske måste byta hoj då :)

Jag är ute och kör varje dag, blir inte så mycket...får ont i kroppen ganska snabbt tyvärr...men det blir lite småturer varje dag. Skönt att det har varit så bra väder i September, så jag hann köra lite innan det är dags att ställa in den.

Socrates skrev:
Just fan, tänkte inte på det. Vet inte om jag vågar provköra någon annans 1000RR...kanske måste byta hoj då :)

Jag är ute och kör varje dag, blir inte så mycket...får ont i kroppen ganska snabbt tyvärr...men det blir lite småturer varje dag. Skönt att det har varit så bra väder i September, så jag hann köra lite innan det är dags att ställa in den.

jo klart du fågar prova :)

men det är gott att du får komma ut å åka lite ialf
ja är oxå sugen på att åka juh *snyft* :gråta

jävlar va trasig sebeärren va du :( kom det en tradare och körde över den eller??

kul att sjuklingarna är ute och åker iaf, själv va jag på anderstorp och blåste en kawa motor i onsdags, trist men det va kul att känna på kroppen och att den kunde köra hoj igen iaf :)

Lucky skrev:
jo klart du fågar prova :)

men det är gott att du får komma ut å åka lite ialf
ja är oxå sugen på att åka juh *snyft* :gråta

He he, får väl se :) :gnissla

Kan tänka mig att du är sugen, men du är helt 100 på att inte ta ut en hoj förrens nästa år eller?

sven666 skrev:
jävlar va trasig sebeärren va du :( kom det en tradare och körde över den eller??

kul att sjuklingarna är ute och åker iaf, själv va jag på anderstorp och blåste en kawa motor i onsdags, trist men det va kul att känna på kroppen och att den kunde köra hoj igen iaf :)

När du säger blåste en kawa motor...menar du blåste som i att du blåste ur den, eller blåste som i förstörde? :)

Var det första gången sedan olyckan eller? Kändes det bra?

ADHD - Med mer än 50år sammanlagd erfarenhet inom ortopedin :hihi

sven666 skrev:

hehe nää ingen tradare men det gick ganska fort när jag slog över så
det var la lite kraft på grejerna :)

tråkigt med motorbyte å såå men det grejar du la ganska fort

Socrates skrev:
He he, får väl se :) :gnissla

Kan tänka mig att du är sugen, men du är helt 100 på att inte ta ut en hoj förrens nästa år eller?

nä jag väntar noh tills nästa år om man inte får lite extra pengar över
nånstans för då blir det en motard
men annars väntar jag te nästa år när -06 släpps :)

Kompisen som provkört de flesta hojar säger att CBR ´05 går som skit likaså K5:an (i jämförelse med R1 04-06 då) :tungan ... Jag själv har inte provar ännu dock förutom CBR 98 samt 00:an.. tycker man satt lite touring på de modeller, men de blev väl bättre runt 2002 och framåt.

Tycker inte om uppdragningen av ljuddämparen annars kunde man kanske kapat en sådan till 06 men smaken är ju som baken, inte alla som gillar R1:ans uppdragning heller.. Är väl som Honda fantaster en gång ett märke så håller man sig gärna till det sedan.

Men jag tyckte den blå CBR du hade var en av de snyggaste jag sett av Honda.. Synd bara att jag inte riktigt kommer överens med designen

Min hoj skall hämtas i vårkanten sen lär det bli åka av... tjejen får sin kawa ZX-6R till våren också, skall bli så jädrans kul att få köra.

Last edited:
Eureka skrev:
Kompisen som provkört de flesta hojar säger att CBR ´05 går som skit likaså K5:an (i jämförelse med R1 04-06 då) :tungan ... Jag själv har inte provar ännu dock förutom CBR 98 samt 00:an.. tycker man satt lite touring på de modeller, men de blev väl bättre runt 2002 och framåt.

Tycker inte om uppdragningen av ljuddämparen annars kunde man kanske kapat en sådan till 06 men smaken är ju som baken, inte alla som gillar R1:ans uppdragning heller.. Är väl som Honda fantaster en gång ett märke så håller man sig gärna till det sedan.

Men jag tyckte den blå CBR du hade var en av de snyggaste jag sett av Honda.. Synd bara att jag inte riktigt kommer överens med designen

Min hoj skall hämtas i vårkanten sen lär det bli åka av... tjejen får sin kawa ZX-6R till våren också, skall bli så jädrans kul att få köra.

konstigt att han tycker den går dåligt gämfört med r1an
min drog r1an :hihi å gick precis jämt med gixxern men jag vet inte
och det var 05 allihop så

får la hoppas att vi syns te våren på gatorna då :)

Lucky skrev:
konstigt att han tycker den går dåligt gämfört med r1an
min drog r1an :hihi å gick precis jämt med gixxern men jag vet inte
och det var 05 allihop så

får la hoppas att vi syns te våren på gatorna då :)

Många som säger att CBR går dåligt.. Att den drar R1 tror inte ens jag på som tror på tomten :tomten
Du säger DIN drog R1:an ? och ni båda körde för att just köras fortast ?
Kanske har med din växling att göra då :tungan En vanlig Blade 05:a har inte kraft nog.. det ser man ju i alla tävlingar också, senast på BolDor.. där kom CBR inte bland de snabbaste cyklarna.. Tester visar också på att CBR har för lite effekt jämfört.

Surt sa räven
:yoparty

Eureka skrev:
Många som säger att CBR går dåligt.. Att den drar R1 tror inte ens jag på som tror på tomten :tomten
Du säger DIN drog R1:an ? och ni båda körde för att just köras fortast ?
Kanske har med din växling att göra då :tungan En vanlig Blade 05:a har inte kraft nog.. det ser man ju i alla tävlingar också, senast på BolDor.. där kom CBR inte bland de snabbaste cyklarna.. Tester visar också på att CBR har för lite effekt jämfört.

Surt sa räven
:yoparty

vi börja kanske runt 50km/h sen gav vi fullt jag med min cbr en r1a å en gixxer jag å gixxer låg jämt hela vägen i acs å i topp fart men r1an hamna efter
så är det med det men du behöver ju inte tro på mig om du inte vill med min
växling tror jag inte gör någon skillnad å speciellt inte med min höger hand/arm som är så ihop lappad att jag inte ens kan gasa fullt på ett gaspådrag men sen vet ju inte jag om han som körde r1an vart en så bra förare men han sa att han peta fullt ialf

Lucky skrev:
vi börja kanske runt 50km/h sen gav vi fullt jag med min cbr en r1a å en gixxer jag å gixxer låg jämt hela vägen i acs å i topp fart men r1an hamna efter
så är det med det men du behöver ju inte tro på mig om du inte vill med min
växling tror jag inte gör någon skillnad å speciellt inte med min höger hand/arm som är så ihop lappad att jag inte ens kan gasa fullt på ett gaspådrag men sen vet ju inte jag om han som körde r1an vart en så bra förare men han sa att han peta fullt ialf

Med 100% säkerhet så va han nog en riktigt dålig förare m.a.o eller så var det ett måndagsex av den R1:an :)
Du menar att du inte gasa fullt knappt med din arm och R1:an hamna efter osv, klart man vill att sin egen hoj skall vara snabbast :)
Skall bli en ära att köra mot dig nästa år, så skall du få motstånd du aldrig kännt på :hihi
Så får du nog sätta på lite trim om du ... skall segra :)

Nä.. marknad ida juh ? ... bäst att åka innan hela Borås är där.

Hondan har egentligen inte "mer" hästar. På gata vill jag inte ens se jämnförelsen då det är beroende på så många faktorer. Men på bana har iaf JAG inte blivit ifrånkörd (i dess bemärkelse) av nån av dom, förutom när det handlar om direkt vrid ut ur kurvor där K5 samt 1000RR har några newtonmeter fler än R1an i mellanregistret. Men på topp så rippar R1an hårt och du kommer inte kunna ta mig.

Swedie skrev:
Hondan har egentligen inte "mer" hästar. På gata vill jag inte ens se jämnförelsen då det är beroende på så många faktorer. Men på bana har iaf JAG inte blivit ifrånkörd (i dess bemärkelse) av nån av dom, förutom när det handlar om direkt vrid ut ur kurvor där K5 samt 1000RR har några newtonmeter fler än R1an i mellanregistret. Men på topp så rippar R1an hårt och du kommer inte kunna ta mig.

:fakta

Eureka skrev:
Skall bli en ära att köra mot dig nästa år, så skall du få motstånd du aldrig kännt på :hihi
Så får du nog sätta på lite trim om du ... skall segra :)

Om jag skulle hänga på nästa år med då, så kan ni ju studera hur baklampan på en Hayabusa ser ut :hihi :hihi

Japp som sagt marknad idag ,,, då drar jag en sväng med hojen istället medan tjejen får gå å trängas :lol

*/ ?>
Back