Socrates skrev:He he, fan va jobbigt! Men det är väl bara protesen den där detektorn regarear på väl? Om det börjar pipa pga plattorna som håller ihop bäckenet blir det ju jobbigt...ska de lägga mig på det där bandet väskorna som röntgas åker på då?
Funkar fortfarande bra att köra hoj, mötte en gul och en röd ducati nu när jag var ute. Enda fördelen med att du får ut ny hoj nästa år är väl att du slipper tänka på vinterförvaring![]()
Jo, en av skruvarna i knät krånglar...lite mjukdelar som fastnar på den när jag ska böja knät med belastning...så jag går med benet rakt hela tiden, ser ut som jag skitit ner mig![]()
vetinte vad det är som gör att det pep för mig för protesen är ju i plast titan å alluminium sen är det juh några rostfria skruvar då ¨så det kan juh varit dom som spöka för mig
hehe vinterförvaring hade la varit det minsta bekymret den brukar stå hos föräldrarna i deras verksta så
men sen s är det ju alltid gott med ny hoj tills nästa år sen så kommer den nya 1000rr:en vara både lättare å mera hästar
aj då det låter inte allt för skönt med massa skrot som ska fastna å ha sig i mjukdelarna hehe det är la kul å gå med rakt ben
själv kan jag bara böja mitt knä 70grader
skicka med en dålig bild på min hoj tagen med en telefon