XR:en i nya vårkläder...

Nailer

Surgubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 900SS
Så har Hyndan fått lite ny grafik & lite ny plast, bytte bort de gamla bensinskadade klistermärkena... Gjorde en hel del tycker jag :)

Lite svårt att hitta grafik utan dödskallar bara...

bl2.jpg

Ja faktiskt :)
Funderar på att skaffa en rund lampa i stället men har inte riktigt hittat nåt som funkar bättre än :)

Släng på en KTM framlampa och lite KTM klibbor. Sen ifall någon undrar så är et bara hänvisa att det är en special-race-pre-development-modell från KTM. :D

jag får väl kanske lägg upp en bild på min xr oxå nu då, jag köpte en fram lampa som heter halo nånting, fast jag har byggt om rätt mycket på den hojen alltså =)

Kanske skulle kolla på Halo... vore skönt att bli av med den stora vita skölden fram också :D

Antar att det är Polisport Halo som menas? Är ju en H4 i ser det ut som, lirar det på XR:en? Har ju inget batteri... :)

en förebild hade ju varit något att jämnföra med

Behåll framlampan. Har fortfarande inte sett en hoj med en 10 år nyare framlampa som ser bra ut.

Behåll framlampan, då alla verkar köra med Acerbis Diamond och KTM-lampor så blir din hoj unik :tummenupp

Haha ja det är sant i och för sig... Tyvärr beslutade Hyndan att lösa problemet åt mig genom att bränna en av polerna i lampsockeln på originallampan :/
Så nu har man inget halvljus.... Bidde ett Halo i alla fall så får vi se hur det blir. Det är i alla fall hyfsat oextremt som lyse betraktat :)

Får se vad de säger på besiktningen, finns ju en risk för att man får laga gammlampan ändå....

Haha ja det är sant i och för sig... Tyvärr beslutade Hyndan att lösa problemet åt mig genom att bränna en av polerna i lampsockeln på originallampan :/
Så nu har man inget halvljus.... Bidde ett Halo i alla fall så får vi se hur det blir. Det är i alla fall hyfsat oextremt som lyse betraktat :)

Får se vad de säger på besiktningen, finns ju en risk för att man får laga gammlampan ändå....

Hehehe tur i oturen :tungan Har ingen koll på hur Halo ser ut men bara den är E-märkt borde det inte vara något strul med besiktningen :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back