XR:en i nya vårkläder...

Nailer

Surgubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Älvsjö
Hoj
Ducati 900SS
Så har Hyndan fått lite ny grafik & lite ny plast, bytte bort de gamla bensinskadade klistermärkena... Gjorde en hel del tycker jag :)

Lite svårt att hitta grafik utan dödskallar bara...

bl2.jpg
 

Nailer

Surgubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Älvsjö
Hoj
Ducati 900SS
Ja faktiskt :)
Funderar på att skaffa en rund lampa i stället men har inte riktigt hittat nåt som funkar bättre än :)
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Släng på en KTM framlampa och lite KTM klibbor. Sen ifall någon undrar så är et bara hänvisa att det är en special-race-pre-development-modell från KTM. :D
 

Link_696

Metal music
Gick med
20 Jul 2010
Ort
runt växjö
Hoj
Honda cbr 900rr -97
jag får väl kanske lägg upp en bild på min xr oxå nu då, jag köpte en fram lampa som heter halo nånting, fast jag har byggt om rätt mycket på den hojen alltså =)
 

Nailer

Surgubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Älvsjö
Hoj
Ducati 900SS
Kanske skulle kolla på Halo... vore skönt att bli av med den stora vita skölden fram också :D
 

Nailer

Surgubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Älvsjö
Hoj
Ducati 900SS
Antar att det är Polisport Halo som menas? Är ju en H4 i ser det ut som, lirar det på XR:en? Har ju inget batteri... :)
 

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
en förebild hade ju varit något att jämnföra med
 

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Ort
+468
Hoj
SP-1
Behåll framlampan. Har fortfarande inte sett en hoj med en 10 år nyare framlampa som ser bra ut.
 

Nailer

Surgubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Älvsjö
Hoj
Ducati 900SS
Behåll framlampan, då alla verkar köra med Acerbis Diamond och KTM-lampor så blir din hoj unik :tummenupp

Haha ja det är sant i och för sig... Tyvärr beslutade Hyndan att lösa problemet åt mig genom att bränna en av polerna i lampsockeln på originallampan :/
Så nu har man inget halvljus.... Bidde ett Halo i alla fall så får vi se hur det blir. Det är i alla fall hyfsat oextremt som lyse betraktat :)

Får se vad de säger på besiktningen, finns ju en risk för att man får laga gammlampan ändå....
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
Haha ja det är sant i och för sig... Tyvärr beslutade Hyndan att lösa problemet åt mig genom att bränna en av polerna i lampsockeln på originallampan :/
Så nu har man inget halvljus.... Bidde ett Halo i alla fall så får vi se hur det blir. Det är i alla fall hyfsat oextremt som lyse betraktat :)

Får se vad de säger på besiktningen, finns ju en risk för att man får laga gammlampan ändå....

Hehehe tur i oturen :tungan Har ingen koll på hur Halo ser ut men bara den är E-märkt borde det inte vara något strul med besiktningen :tummenupp
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top