Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Boxer skrev:Det var på tiden att 110% Watz står överst på pallen. Hoppas nu ett wildcard dyker upp till GP Donington.
Lycka till !![]()
![]()
sandstream71 skrev:Lite text om vem Watz är och vad han vunnit kanske skulle få fler att uppskatta inlägget...
Axxexs skrev:Vad jag hörde nu i helgen så är han nog klar till GP:t på Sachsenring.
Donington funderade han på att inte köra. Krockade kanske med nått EM-deltävling?
sandstream71 skrev:Lite text om vem Watz är och vad han vunnit kanske skulle få fler att uppskatta inlägget...
Torkel skrev:

Det är kanske därför han har blivit så snabb? *host*Peno skrev:Med 0.03 inlägg per dag är det inte som forumnisse han gjort sig känd.![]()

Lite jobbigt att alltid berätta vem som är vem vid dessa inlägg eller ?? Vet man inte vem Watz är så skall man nog ransaka sig om man bör vara inne på racingforumetsandstream71 skrev:Lite text om vem Watz är och vad han vunnit kanske skulle få fler att uppskatta inlägget...
Okej sorry! :kockomusse skrev:Lite jobbigt att alltid berätta vem som är vem vid dessa inlägg eller ?? Vet man inte vem Watz är så skall man nog ransaka sig om man bör vara inne på racingforumet![]()
Var jag stygg nu?Okej sorry! :kocko
musse skrev:Lite jobbigt att alltid berätta vem som är vem vid dessa inlägg eller ?? Vet man inte vem Watz är så skall man nog ransaka sig om man bör vara inne på racingforumet![]()

Det var jag som mailade Corren, Aftonbladet, DN, SvD mfl med lite info samt Freddes telnummer både till tysklandsmobilen och den vanliga men ingen tidning hörde av sig! Men en hel jävla bilaga om att vi åkte ut ur EM det ska man ha... :kockoSyss skrev:Fast å andra sidan, med tanke på hur mycket det skrivs om RR i våra dagstdiningar, är det så konstigt om man inte vet vem det är?!
Jag fick leta igenom sportsidorna i Corren tre ggr innan jag hittade den minimala notisen om Freddes vinst, och då kommer han ändå från Linköping!!!!!![]()
Det är ju fasiken stort, första pallplatsen i EM och så blev det en vinst!!!!!![]()
Torkel skrev:Det var jag som mailade Corren, Aftonbladet, DN, SvD mfl med lite info samt Freddes telnummer både till tysklandsmobilen och den vanliga men ingen tidning hörde av sig! Men en hel jävla bilaga om att vi åkte ut ur EM det ska man ha... :kocko
Torkel skrev:Det var jag som mailade Corren, Aftonbladet, DN, SvD mfl med lite info samt Freddes telnummer både till tysklandsmobilen och den vanliga men ingen tidning hörde av sig! Men en hel jävla bilaga om att vi åkte ut ur EM det ska man ha... :kocko
musse skrev:Lite jobbigt att alltid berätta vem som är vem vid dessa inlägg eller ?? Vet man inte vem Watz är så skall man nog ransaka sig om man bör vara inne på racingforumet![]()

Så en snubbe som sitter uppkopplad mot internet och surfat in på sporthoj.com behöver hjälp med hur man söker info ? haha !!Peno skrev:Det är väl bra att fler vill lära sig vem som är vem. På så sätt sprids intresset. Ett lätt sätt att bemöta den typen av frågor är att, som Goodstuff gjorde, hänvisa till sökfunktion och webben.
Hur många nya rookies har det inte blivit på senare år tack vare Sporthoj, inte minst tack vare alla hjälpsamma människor i racingforumet.![]()
För tänk om man varje gång man skall rr-tjata lite om motogp måste berätta vem Rossi eller Checa är ??
Plus att hur kul blir ett forum som ständigt upprepar samma ämne om och om igen ???
not sorry !!Ben skrev:Vem är snabbast? Johan Stigefelt eller Watz?
Med likvärdiga maskiner, Watz. Hetare och hungrigare !Ben skrev:Vem är snabbast? Johan Stigefelt eller Watz?

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |