Watz äntligen nr.1

Boxer

Boxermotorns slav
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1100SS, Zundapp 50, 1/3 Bajamaja, TVR Griffith 500
Det var på tiden att 110% Watz står överst på pallen. Hoppas nu ett wildcard dyker upp till GP Donington.
Lycka till ! :) :banana

Lite text om vem Watz är och vad han vunnit kanske skulle få fler att uppskatta inlägget...

Boxer skrev:
Det var på tiden att 110% Watz står överst på pallen. Hoppas nu ett wildcard dyker upp till GP Donington.
Lycka till ! :) :banana

Vad jag hörde nu i helgen så är han nog klar till GP:t på Sachsenring.

Donington funderade han på att inte köra. Krockade kanske med nått EM-deltävling?

Axxexs skrev:
Vad jag hörde nu i helgen så är han nog klar till GP:t på Sachsenring.

Donington funderade han på att inte köra. Krockade kanske med nått EM-deltävling?

Han trodde Most krockade med donington, men så är det inte iaf.

sandstream71 skrev:
Lite text om vem Watz är och vad han vunnit kanske skulle få fler att uppskatta inlägget...

Sök på Watz på forumet så får du se, hans fan-club är ganska stor.
Mer bakgrundsfakta finns på hans hemsida.

Hoppas han får köra både Donington och Sachsenring!

sandstream71 skrev:
Lite jobbigt att alltid berätta vem som är vem vid dessa inlägg eller ?? Vet man inte vem Watz är så skall man nog ransaka sig om man bör vara inne på racingforumet :)
Var jag stygg nu? :huvet Okej sorry! :kocko

musse skrev:
Lite jobbigt att alltid berätta vem som är vem vid dessa inlägg eller ?? Vet man inte vem Watz är så skall man nog ransaka sig om man bör vara inne på racingforumet :)

Håller med dig Musse :tummenupp

(bara för att jag råkar veta vem han är :D)

musse skrev:

Fast å andra sidan, med tanke på hur mycket det skrivs om RR i våra dagstdiningar, är det så konstigt om man inte vet vem det är?!
Jag fick leta igenom sportsidorna i Corren tre ggr innan jag hittade den minimala notisen om Freddes vinst, och då kommer han ändå från Linköping!!!!! :brinnerup
Det är ju fasiken stort, första pallplatsen i EM och så blev det en vinst!!!!! :banana

Syss skrev:
Fast å andra sidan, med tanke på hur mycket det skrivs om RR i våra dagstdiningar, är det så konstigt om man inte vet vem det är?!
Jag fick leta igenom sportsidorna i Corren tre ggr innan jag hittade den minimala notisen om Freddes vinst, och då kommer han ändå från Linköping!!!!! :brinnerup
Det är ju fasiken stort, första pallplatsen i EM och så blev det en vinst!!!!! :banana
Det var jag som mailade Corren, Aftonbladet, DN, SvD mfl med lite info samt Freddes telnummer både till tysklandsmobilen och den vanliga men ingen tidning hörde av sig! Men en hel jävla bilaga om att vi åkte ut ur EM det ska man ha... :kocko

Torkel skrev:
Det var jag som mailade Corren, Aftonbladet, DN, SvD mfl med lite info samt Freddes telnummer både till tysklandsmobilen och den vanliga men ingen tidning hörde av sig! Men en hel jävla bilaga om att vi åkte ut ur EM det ska man ha... :kocko

Det där är riktigt ruttet faktiskt...

Torkel skrev:

Jo, man blir så förbannad! Skrev också till tidningarna och klagade att de inte skriver något om RR... Har ringt till Corren, men vad de bryr sig då!!!

musse skrev:

Det är väl bra att fler vill lära sig vem som är vem. På så sätt sprids intresset. Ett lätt sätt att bemöta den typen av frågor är att, som Goodstuff gjorde, hänvisa till sökfunktion och webben.

Hur många nya rookies har det inte blivit på senare år tack vare Sporthoj, inte minst tack vare alla hjälpsamma människor i racingforumet. :7peta

Peno skrev:
Det är väl bra att fler vill lära sig vem som är vem. På så sätt sprids intresset. Ett lätt sätt att bemöta den typen av frågor är att, som Goodstuff gjorde, hänvisa till sökfunktion och webben.

Hur många nya rookies har det inte blivit på senare år tack vare Sporthoj, inte minst tack vare alla hjälpsamma människor i racingforumet. :7peta
Så en snubbe som sitter uppkopplad mot internet och surfat in på sporthoj.com behöver hjälp med hur man söker info ? haha !! :tummenupp Lite krav kan man väl ha på besökare och medlemmar på sporthoj.com eller ? SH.com:s vänliga tips: SÖK EFTER SVAR INNAN DU FRÅGAR!" :fatta! För tänk om man varje gång man skall rr-tjata lite om motogp måste berätta vem Rossi eller Checa är ?? :huvet Plus att hur kul blir ett forum som ständigt upprepar samma ämne om och om igen ???

Och sedan tack vare Sporthoj.com har mer rookiesar tillkommit de senaste åren? Ja det är kanske därför det är heta diskussioner om regler, vett och etikett i just rookieklasserna. För precis där som här kan inte folk först ta reda på info/regler innan de kör på.
Nu var jag stygg igen :huvet not sorry !!

Ben skrev:
Vem är snabbast? Johan Stigefelt eller Watz?

Svårt att avgöra, i dagsläget tror jag dock att de skulle vara rätt jämna om de satt på likvärdigt material. Kanske med att Fredda har en potential att öka mer än stiggy gjort.

*/ ?>
Back