Vad ligger en Kawazaki ZX10R -06 i för prisklass?

le_man

Medlem
Gick med
18 Jul 2007
Hoj
Honda CBR 600F -97 -Banhoj...trasig..fan..ingen motor nån?, KTM SXC 625, Kawasaki ZX10 R
Har dålig koll på priser och hur eftertraktad Kawas ZX10R ligger ...nån som vet?

damv

OjOj va de svängeer
Gick med
5 Oct 2004
Hoj
Yamaha R1 50th
Du betalar mellan knappa 40 -50 tkr nu, eftersom inga cyklar är eftertraktade på marknaden såhär års, passa på att köp!

Smagatusk

Guest
Vilka annonser tittar du på? Men som svar på frågan hur eftertraktad den är..? Inte alls.
Jag har en -05 som är universums råaste modell och hade jag fått 30.000:- hade jag sålt den på stört.

le_man

Medlem
Gick med
18 Jul 2007
Hoj
Honda CBR 600F -97 -Banhoj...trasig..fan..ingen motor nån?, KTM SXC 625, Kawasaki ZX10 R
Hmm är det så svårsålt? Det klart, inte rätt tid heller..

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Hmm är det så svårsålt? Det klart, inte rätt tid heller..

Jag ska köpa nya hojar, en gathoj för max 30,000:- å en "billlig" banhoj 30-40,000:-
(hoppas kunna hålla mig inom den budgeten)

Såg en ZX10R -06 för 38000:- å bestämde mig gå över budget för att köpa...
Pratade med säljaren söndag fm, fixade stålar Måndag fm, ringer för att boka tid att hämta middagstid måndag...

Då hade han just sålt den :huvet:huvet:huvet Så nu sitter man här & lusläser blocket & SH...
För nån månad sedan fanns det MASSOR av bra köp.... idag är alla "bra" köp i Pajala eller Lund och jag har inte tiden att åka & kolla... :brinnerup

le_man

Medlem
Gick med
18 Jul 2007
Hoj
Va fan sålde han den ändå? Konstigt... :(

Jag var mest nyfiken..har en sån som knappt gått nått alls på senare år.. Jobbat/jobbar för mkt så jag satt bara och funderade OM man skulle sälja den vad den lågvi för pris.

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Hoj
Slagskeppet
Är väl inte vidare underligt att man säljer till första bästa? :confused:

Som säljare har jag inte en aning om han som "säger" att han ska komma faktiskt gör det, eller om han får för sig att pruta 10k.

Money Talks! :fakta

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Är väl inte vidare underligt att man säljer till första bästa? :confused:

Som säljare har jag inte en aning om han som "säger" att han ska komma faktiskt gör det, eller om han får för sig att pruta 10k.

Money Talks! :fakta

Absolut... Självklart.. Han gjorde inget fel öht...
Var bara besviken att jag missade "en bra deal" men, så är det ju om man inte står med cash i hand..

Va fan sålde han den ändå? Konstigt... :(

Jag var mest nyfiken..har en sån som knappt gått nått alls på senare år.. Jobbat/jobbar för mkt så jag satt bara och funderade OM man skulle sälja den vad den lågvi för pris.

Vet inte vad som hänt mc-marknaden, men det är helt klart sjukt svårsålt med Sporthoj idag. Måste du sälja & vill ha en snabb affär, är nog den bistra sanningen att priset hamnar riktigt lågt...

Samtidigt.. Jag som köpare, halkar hela tiden upp ett snäpp i pris. Hade ju BESTÄMT mig för (läs: fått godkänt av gumman ;o) att köpa gathoj för max 30, men för 5-10,000 till, får man ju så sjuuukt mycket mer hoj.

Last edited:

Loffe1

Medlem
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
RSV4 R
Vet inte vad som hänt mc-marknaden, men det är helt klart sjukt svårsålt med Sporthoj idag. Måste du sälja & vill ha en snabb affär, är nog den bistra sanningen att priset hamnar riktigt lågt...

Samtidigt.. Jag som köpare, halkar hela tiden upp ett snäpp i pris. Hade ju BESTÄMT mig för (läs: fått godkänt av gumman ;o) att köpa gathoj för max 30, men för 5-10,000 till, får man ju så sjuuukt mycket mer hoj.

Är i samma läge. Vill helst ha en 1000 cc sporthoj för max 30 som är nyare än 00. Helst med insprutning. Men för 40 så blir valmöjligheterna bra mycket roligare :gråta

Tur att man inte ska sälja i alla fall. Jag hade nog väntat till våren om inte det vore akut kris i kassan.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...