eus skrev:Ingen RR-bana som är öpppen nu?![]()
I spanien.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eus skrev:Ingen RR-bana som är öpppen nu?![]()
Ja menaa i SvärjjeWebspy skrev:I spanien.....
Ett av dom mera obehagliga minnena var att man fick se eus bleka kycklingbröst under bikeweek. Den minnesbilden kunde man vara utan.eus skrev:Det var väl på SO-finalen som Jonas kastade upp sin hoj på däckstraven?
Relapse skrev:Ett av dom mera obehagliga minnena var att man fick se eus bleka kycklingbröst under bikeweek. Den minnesbilden kunde man vara utan.
Relapse skrev:Ett av dom mera obehagliga minnena var att man fick se eus bleka kycklingbröst under bikeweek. Den minnesbilden kunde man vara utan.
Jag ser att du tog bilden när ansiktet var bortvänt, det var säkert avsiktiligt va?Macho Woman skrev:Jag tog den bilden. Själv är jag mycket nöjd. Tycker att jag lyckats med både ljussättning, perspektiv och motiv.
Förutom Mah-tins fantastiska bringa, solskenet och ölen kommer jag ihåg alla de unga förarna som gjorde så obeskrivligt bra ifrån sig, framförallt pyttelilla Tomas Rebien som körde som en tok. Det skar i hjärtat när han highsidade ut ur Esset.
Macho Woman skrev:Förutom Mah-tins fantastiska bringa, solskenet och ölen kommer jag ihåg alla de unga förarna som gjorde så obeskrivligt bra ifrån sig, framförallt pyttelilla Tomas Rebien som körde som en tok. Det skar i hjärtat när han highsidade ut ur Esset.
Då väljer man:OlleR skrev:Intensivare fysisk träning tycker jag borde stå med!![]()
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |