Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Och nyss tog jag en vända med räser-R6an. Jävel va den går. Hade glömt hur hysterisk den är. Wheelar vilt... Så festligt!!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hultan skrev:Lika roligt varje gång nån kvinna är SÅÅÅÅÅÅ intresserad av nån sport.. Är det sambon som berättat för dig att det är så?
Nej, det stämmer, jag gillar inte sport... Och absolut inte sportfans...
![]()
Nej..Macho Woman skrev:Eeehh, min senaste sambo flyttade jag ifrån våren 2003 och ingen av mina pojkvänner har varit intresserade av backhoppning. Konstigt nog finns det tjejer med egna intressen.Roadracing är ett annat av mina intressen, men det tror du kanske inte heller på?
Hultan skrev:Nej.....
Macho Woman skrev:Eeehh, min senaste sambo flyttade jag ifrån våren 2003 och ingen av mina pojkvänner har varit intresserade av backhoppning.
Aaahh! Chrilles enda besök under årets säsong. Bike Week. Och Marcus tycker det hela är obegripligt mycket hårdrock.håkan skrev:spanar på bilder från i somras... typ en sån här
![]()
Mmm. Visst var det. Jag kommer fortfarande ihåg t.ex. 125R-racet som var en höjdare som vanligt, och så Jonas i rookie 600 som nästan slängde sin hoj upp på huvudläktaren var rätt kul också. Det är sånt man får försöka att minnas när det är vitt på marken och minusgrader ute.Macho Woman skrev:Vilka tider. Solsken varje dag och norrlänningarna bjöd på litervis med öl. Riktigt bra rejs allihopa dessutom.
Hej välkommen till RR sidan, här diskuterar vi RR.uggla skrev:Umågs mest med hojpolarna nere på mc klubben!![]()
Underbart, faktiskt.
Fasst sommarn är ju bättre.
Ja det gjorde han.Goodstuff skrev:Jonas kör väl ändå Rookie1000 när han placerade hojen på däcktraven?
Ibland har t.o.m. du rätt.Goodstuff skrev:Jonas kör väl ändå Rookie1000 när han placerade hojen på däcktraven?
Ja du har rätteus skrev:Det var väl på SO-finalen som Jonas kastade upp sin hoj på däckstraven?
Ingen RR-bana som är öpppen nu?ozeo skrev:off vadådu har nog missat ett alternativ...kör ändå.
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden