Alldeles för sant, vad sägs om indraget barnbidrag? Då blir det livat vill jag lova.Det är ett för milt straff. Knappt några som röstar ändå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alldeles för sant, vad sägs om indraget barnbidrag? Då blir det livat vill jag lova.Det är ett för milt straff. Knappt några som röstar ändå...
Om alla tänkte lika exemplariskt som dig så skulle mitt liv vara mycket enklare, men ack så mycket tråkigare!
Det du beskriver är ett perfekt uppförande i en oäven trafiksituation.
Dock så måste jag även propagera för den lite mer "anonyma" varianten där man helt enkelt utan förvarning prejar sin mottrafikant av vägen, kliver ur och ställer sig och pissar på bilen (alternativt föraren om man har en sådan fetisch) för att sedan utbrista "Nu vet du till nästa gång, förbannade skåning!" och sedan fortsätter man sin utbildningsresa.
Alldeles för sant, vad sägs om indraget barnbidrag? Då blir det livat vill jag lova.
Ett djävulskt irritationsmoment är ju folk som tror att blinkersen är en del av styrmekanismen på bilen, ni vet dom som slår på blinket i samma rörelse som dom vrider på ratten
Sen har vi sölpellar som måsste sakta ner till 3 km/h innan dom svänger för dom tror att dom kommer snurra tre varv och landa på taket om det går fortare.
addera en mycket snabb och hård inbromsning mitt i en skymd vänsterkurva på 70-väg till bristen på blinkers i förväg så har du min hemresa...
Det var första gången på två år sen jag började köra igen som jag fått panikbromsa med hoj.
Riktigt skönt att upptäcka att reflexerna fungerade, han både få ner farten, hitta en lucka, släppa broms och styra in i luckan.
Jag visade givetvis mitt missnöje med att varva upp min brutala 400 tills den levererade ett ilsket putter vid förarens öppna fönster.
/D
Nu har jag inte läst hela tråden och vet inte om detta har tagits upp, MEN, jag vill ta upp något som folk verkar ha tappat..sitt "bensinmacksvett"
Folk som, trots att det står bilar på kö och ska tanka, lämnar sin bil vid pumpen för att gå in och storhandla på Statoil, gärna äta några korvar på vägen ut och läsa lite på löpsedlarna oxå, innan dom får arslet ur vagnen och flyttar på biljäveln så att man kan komma fram och få tanka.
Har varit med om flera incidenter på sistone och jag blir lika matt varje gång nån jävel ska sitta och dricka upp drickan...eller fylla på en oljeskvätt eller liknande MITT FRAMFÖR PUMPEN.!!
//M
Bra tråd![]()
Till alla som betalar med kort i butik: TROR DU PÅ ALLVAR ATT DET BLIR BILLIGARE OM DU VÄNTAR MED ATT DRA KORTET TILL SISTA VARAN ÄR REGISTRERAD????? dra kortet så fort du kan slå in din kodjävel och stick så jag slipper vänta på ditt dumma arsle,vänta för fan inte till den som sitter i kassan ska fråga hur du vill betala![]()
HAHA!Och man behöver inte vänta med att bestämma sig för om man vill ha det på summan tills kassörskan frågar!Blir fullkomligt galen på folk som står och hummar och mumlar för att sen säga, -kan du ta det på trehunnra? Och när kassörskan frågar om de vill ha det på 300 totalt eller 300 över så ska det givetvis funderas ett par minuter till!
![]()
Hade du gjort det mot mig hade jag dött. Av skratt. Man tar helt enkelt inte arg person från gnällbältet på allvar. "Nue veet due dee tiell nestae gåeng, föerbannade skåening". :mental-image![]()
När jag då besökte Landskrona i våras fick jag ÅTERIGEN denna fråga, men denna gång fick jag det förklarat i efterhand, men nu har jag glömt det igen. Vad menas?
Om du betalar med kort kan du antingen betala varorna (ta på summan) eller betala och ta ut lite pengar (ta på 500 kr t ex). Betalar ni inte med kort i Stockholm?
Jo, men den där avarten behövs sällan här i civilisationen. Här har vi fantastiska maskiner som kallas "Bankomater", där man kan stopp in sitt kort och få prasslande ljuva sedlar i handen.![]()
Jo, men den där avarten behövs sällan här i civilisationen. Här har vi fantastiska maskiner som kallas "Bankomater", där man kan stopp in sitt kort och få prasslande ljuva sedlar i handen.![]()
Vad praktiskt. Det är nämligen otroligt besvärligt att slippa gå till bankomaten och stå i en till kö.
En gammal kärring i en stor SUV börjar backa med en polo precis bakom (som var påväg ut från parkeringen och pallnitade när han såg vad kärringen höll på med). Först tutar han i polon normalt.
Kärringen fortsätter backa och snubben i polon fullkomligt lägger sig på tutan så hela jävla gatan vrider på skallen, utom kärringen i SUVen.
När killen som stog parkerad bredvid SUVen knackar på hennes motorhuv och viftar som en idiot stannar hon. Man kanske hade fått in ett finger mellan polon och SUVen
Fruntimmer och stora bilar är ingen bra kombination....
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |