Hur går det för oss som hatar och stör oss på menlösa idioter då?
Folk som inte kan gå tex.
Klycheartat går de: Gärna i par( må hända att det inte blir uppenbart om de går ensamma) eller fler, givetvis i bredd, ändrar spår konstant och går precis lite långsamare än man själv känner för utan någon som helst tanke på att folk bakom kanske vill gå om!! Hade jag haft dubbelnollstatus hade det legat döda sådana som plockepinn runtom i Sthlm.
Folk som inte kan köra är gissningsvis de från ovanstående kategori som dessutom på något sätt lyckats lura till sig ett körkort samt på något jävla vänster(...) finans till bil. Kan inte blinka/vrida på huvudet i trafik yadayada...
Eldprovet för om du är ett sådant pucko ligger i Kungens Kurva, i rondellen på bilden nedan.
Du kan när som helst under vilken dag på året som helst ta dig ur den rondellen genom incirklad rondellutfart(?), liggandes i höger körfält och se på hur ett ovan nämnt krossmongo försöker mangla dig som han skär genom din fil på väg ut i vänster körbana.
Jag vet inte vad det är som är så speciellt med den rondellen men det blir iaf något generalfel när dom/ni ska försöka ta sig ut just där.
Så sent som idag fick jag tuta åt ett pucko i en minivan för att han inte skulle kantstöta min vackra volvo. Detta intrycket var tydligen för mycket för den här ärthjärnan att ta in då han praktiskt taget stannade och såg ut som en fågelholk för pelikaner bakom sin mögliga jänkeplastratt. Både han och hans fru/syster/fru som är hans syster. Det såg skitfånigt ut.