Vad är det för fel på folk?

Nå?

• Antal röstningar
    0
Om du håller dig i Danmark så är jag nöjd :krama
Det var inte dig jag mobbade men det var visst fler skåningar som tog åt sig, jag lovar att det kommer en formell ursäkt på min dödsbädd. Det blir en rätt lång lista...

Jag tog inte åt mig det minsta. Hade jag kunnat hålla mig i Danmark så hade jag gjort det.:fyllisar God öl. Fast dom danskar som turistar här kör som stollar förstås. (Häpp!! Nu lyckades jag med ett alldeles eget påhopp!) :Bugar Du kan alltså stryka mig från listan. :D

:Bugar Du kan alltså stryka mig från listan. :D

Will do, skönt med en skåning med självdistans :tungan

Edit/ Hur jävla illa du än kör så kan du alltid trösta dig med att du kör INTE sämre än en vilsen stockholmare som bor innanför tullarna. Min morfar bodde så centralt man kan komma och han kunde inte köra bil utanför tullarna...

Last edited:
Jag får precis kli på föräldrar som utvecklat selektiv dövhet för sina vidriga små avkommor, bara för att ni föräldrar orkar och står ut, innebär det INTE att det är ok att låta dem förpesta livet för alla i närheten..

JävlarihelveTT vad jag har svårt för nonchiga föräldrar som fikaskvallrar med sina vänner/väninnor och det rusar runt någon portabel jEfla mistlur och lever om.

Det är inte barnen det är fel på, det är WT-föräldrarna, det borde införas körkort på att skaffa knodd. :fakta

/J

[Teoribok mode]

... som man får lära sig att man bör göra i (två)filiga mindre cirkulationsplatser om man ska köra ut vänster eller tillbaka, för att tydligare visa sina intentioner för medtrafikanterna så inte Svensson_40 parkerar V70n framför din motorhuv.

Man får även lära sig att bara för att det inte finns några streck i cirkulationsplatsen betyder det inte att den är enfilig.

[/Teoribok mode]

Det senare är något jag stör mig brutalt på.
I cirkulationsplatser där man lätt skulle kunna mosa in 2bilar och en hoj i bredd kör de mitt i och sinkar trafiken med hur många procent som helst.

Lär er köra för helvet :mad:

Misstänkte att mitt uttalande skulle skapa inbördeskrig mellan oss bättre vetande! :D

Även fast det är mkt möjligt att det står så( kanske kommit på senare år?) så minns jag enbart vad min trafiklärare sa om att rondellen är en enfilig väg, man blinkar när man ska ut.

Ja fy fan för folk som inte kan få det att funka!..
Ej rondellrelaterat: Idag på vägen hem försökte nån morsa ha ihjäl sin dotter när hon kom mötandes mig och svängde över min körbana in på en mindre parkering, över trotoarkant o allt, vilket resulterade i "panikcbroms". Jag hängde på tutan men hoppade tyvär inte ut och hämnades mordförsöket på hennes dotter, skam på mig!

Jag får precis kli på föräldrar som utvecklat selektiv dövhet för sina vidriga små avkommor, bara för att ni föräldrar orkar och står ut, innebär det INTE att det är ok att låta dem förpesta livet för alla i närheten..

JävlarihelveTT vad jag har svårt för nonchiga föräldrar som fikaskvallrar med sina vänner/väninnor och det rusar runt någon portabel jEfla mistlur och lever om.

Det är inte barnen det är fel på, det är WT-föräldrarna, det borde införas körkort på att skaffa knodd. :fakta

/J

Du upprepar det jag sagt tidigare:
Bra! :tummenupp
WT-föräldrar borde tas om hand.
Och: Kanske inte körkort, men en grundläggande kurs i vett och etikett.
Och2: Kanske inte föräldrarna är döva - men skadeglädjen över att andra lider är större än deras eget lidande...

Tror jag.

Vad klappar du i händerna för!?

Står du vid E18 och räknar bilar?

:D

Last edited:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/8118721.stm skrev:
Russia's energy giant Gazprom has signed a $2.5bn (£1.53bn) deal with Nigeria's state operated NNPC, to invest in a new joint venture.

The new firm, to be called Nigaz,

Viss idioti måste man förlåta, iaf när den bjuder på sån här humor :lol

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma