Vad är det för fel på folk?

Nå?

• Antal röstningar
    0
Vore på tiden att folk i allmänhet ...

...taggade ner ett par kilo, vad hetsiga alla verkar vara. :)

Orka reta upp sig ....:yoparty.

Ni kan reta upp er på mig, :D, jag strular alltid i kassa, står alltid i vägen, är miljö och hastighetstalliban...samt har barn .:krama

Vad praktiskt. Det är nämligen otroligt besvärligt att slippa gå till bankomaten och stå i en till kö.
Jag förstår om det kommer som en chock, men i den knugliga huvudstaden har vi bankomater.

Saksamma, det var ett sidospår om ett löjligt uttryck. Klart som fan jag vill ha det på summan tjerring :dummer

Sommarens tråd! Den behövs!!

Jag har mina små personliga hatobjekt, barn mellan 5-8 år på McDonalds....man står fridfullt & väntar på sin tur när man plötsligt får en hockeytackling i midjan så står det nått litet glin där som trängt sig före på fräckaste tänkbara vis med en skrynklig tjuga & ska ha en flurry.....detta händer gång på gång, VAR är föräldrarna? hur är dom uppfostrade..? fyfan...nästa gång blir det fan ett volleyskott rakt ner i fritösen!!!

Kör hoj dagligen i Stockholms innerstad, & där växer idioterna som ogräs ur asfalten...tydligen har fotgängarna skapat små egna osynliga överggångsställen nu! det roliga (skrämmande) är att folk går rakt ut i gatan utan att se sig för....att inte fler dör är väl bara ett mirakel....hur jobbiga turisterna är orkar jag inte ens gå in på.....:mad: :brinnerup

Last edited:
Eller föräldrar som ska byta sin jefla Happy Meal leksak, dom verkar också ha företräde i kön. MAN BLIR FÖRBANNAD!!! :mad:

Det där undrar jag över. Om man nu måste byta leksaken, har man inte ätit lite för ofta på Donken då?

Tänk om de i kassan bara kunde säga "Tyvärr, det går inte".

Lär er att laga mat för satan så ungjeflarna lär sig att äta riktig mat.....:huvet

Det där undrar jag över. Om man nu måste byta leksaken, har man inte ätit lite för ofta på Donken då?

Tänk om de i kassan bara kunde säga "Tyvärr, det går inte".

Lär er att laga mat för satan så ungjeflarna lär sig att äta riktig mat.....:huvet
Hur kan du veta hur det är på MCDonalds om du äter riktig mat?

Ofta när folk vill byta så är det för att man har flera barn och för husfriden är det bäst om alla får samma sak.

Hur kan du veta hur det är på MCDonalds om du äter riktig mat?

Ofta när folk vill byta så är det för att man har flera barn och för husfriden är det bäst om alla får samma sak.

Ähh jäkla curlingfasoner. Ungarna ska lära sig tidigt att alla inte får samma lott i livet.

För det första så skulle jag inte försöka förklara för en skåning, utan jag skulle bara använda ordet skåning då det är det värsta skällsord som finns, näst efter "ditt förbannade jävla stjärtansikte". Givetvis säger man det så fort så att det låter som ett ord.
Vore det en skåning som hade hamnat på villovägar så skulle jag antagligen bara skaka på huvudet och plantera hans huvud mellan ringen på ratten och navet i mitten. Skåningar ska veta sin plats och det är INTE i en bil.
För det andra så är jag inte från gnällbältet, jag är här på prov från södermanland där man faktiskt talar rikssvenska. Men jag håller med dig, man tar fan inte en gnällbältian på allvar.

Ta en prozac och sätt dig i soffan. Jag gav dig ett plus för att skåningar inte kan köra bil, ju.

Fast jag kan ju tycka att generellt så har folk (ja ni vet vad jag menar) nollkoll på hur man kör i en rondell.Måste ta mig igeom tre varje morgon på väg till jobbet (Haninge verkar ha köpt in alla rondeller som finns) och om jag INTE blir trängd i minst en av dem så blir jag uppenbart förvånad.

Sedan kan jag bara hålla med de som har sagt att "folk är idioter".
Folk är det.
De flesta av dem i alla fall.

Jag tycker att det fungerar förvånansvärt bra i rondeller trots andelen amatörer som blinkar vänster på väg in i rondellen..

Ut blir det sällan problem förutom i just den rondellen jag nämnde. Såg idag varför: Vägmarkeringen som skiljer av de båda körfälten är bortsliten! :brinnerup vaffan gjör mann då1? DÅ ere ju ett tjörfält bara va?!! :huvet

Grundtesen jag och brorsan jobbar på gäller överallt.

"problemet är att vanligt folk i allmänhet är precis slut i huvudet"

Konstigare än så är det inte. :fakta

...och nej, trafik är det få som hanterar i Västerås med omnejd, men det var fan inte ett dugg bättre i Götet när man var där nere på blixtvisit på AC/DC... :hihi Vad ÄR det med att ligga i mitt- och vänsterfil där nere?

/J

Jag tycker att det fungerar förvånansvärt bra i rondeller trots andelen amatörer som blinkar vänster på väg in i rondellen..

[Teoribok mode]

... som man får lära sig att man bör göra i (två)filiga mindre cirkulationsplatser om man ska köra ut vänster eller tillbaka, för att tydligare visa sina intentioner för medtrafikanterna så inte Svensson_40 parkerar V70n framför din motorhuv.

Man får även lära sig att bara för att det inte finns några streck i cirkulationsplatsen betyder det inte att den är enfilig.

[/Teoribok mode]

Det senare är något jag stör mig brutalt på.
I cirkulationsplatser där man lätt skulle kunna mosa in 2bilar och en hoj i bredd kör de mitt i och sinkar trafiken med hur många procent som helst.

Lär er köra för helvet :mad:

Det är det fina med hoj, när jag kör bil sitter jag å svär och är förbannad konstant, på hoj kör man bara förbi problemen.

Ta en prozac och sätt dig i soffan. Jag gav dig ett plus för att skåningar inte kan köra bil, ju.

Hur ska jag kunna hålla koll på det :mad:
Och vem behöver Prozac när man uppfyller endorfinbehovet genom att bara ta en runda i trafiken en vanlig söndag?

Ähh jäkla curlingfasoner. Ungarna ska lära sig tidigt att alla inte får samma lott i livet.
Fast om jag inte gör så skulle alla ni bittra surkukar som skriver i tråden skriva långa inlägg om idioter som inte kan se till att deras ungar inte bråkar om skitsaker på McDonalds. ;)

Fast om jag inte gör så skulle alla ni bittra surkukar som skriver i tråden skriva långa inlägg om idioter som inte kan se till att deras ungar inte bråkar om skitsaker på McDonalds. ;)

DÄR har vi ett fint fenomen att diskutera oxå! :D

Barnfamiljer - och deras ohämmade uppträdande överallt!
(såklart inte DIN familj Gustav) ;)
Men alla WT-familjer som:

- inte plockar undan efter sig på ex.vis McD, utan gör som korna:
skiter och går
- tror, att bara för att man har barnvagn, har man automatiskt företräde i
butiker, på trottoarer och andra stråk. Alla andra ska (underförstått)
kasta sig åt sidan, då de buffligt och irriterat tar sig sin "rätt"
- tar med spädbarn tamejfan överallt, och alltid, oavsett tid på dygnet!
(behöver inte spädbarn vara hemma nån gång och sova?) och de skriker
oavbrutetsom en vinkelslip så man får ont i huvudet när man försöker få en
lugn stund på ex.vis en restaurang.
- alltid stannar mitt i gången på IKEA, ICA eller var de nu är, för att
hålla "familjeråd" eller på ett onödigt pedagogiskt sätt förklara för familjens
tvååring att de inte KAN vara i bollhavet i tre timmar. Helt utan känsla att
de stoppar upp allt och alla.
(denna punkt gäller överlag alla fruntimmer som möter en väninna, och
ska stå och tjattra om allt och inget)

Som tur är... så är ju ingen man känner så här korkad, och därför undrar man: Var komer alla imbecilla puckon ifrån?
Är det möjligen en konspiration? Är de statister? Inhyrda för att djävlas med allmänheten? :D

Som tur är... så är ju ingen man känner så här korkad, och därför undrar man: Var komer alla imbecilla puckon ifrån?
Är det möjligen en konspiration? Är de statister? Inhyrda för att djävlas med allmänheten? :D

Haha, det är som på hultfredsfestivalen (m.fl.) man undrar var fan kom alla dessa freaks ifrån!? (gothare, emos a'la extreme)
Under resterande ca 360 dagar om året ser man max 10 stycken, sedan är det en festival och då ser man minst 360 st PER dag :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman