Uppkörning på tisdag !

Grattis till er!

Själv ny på forumet och håller på att ta lappen. Risk 2:an på söndag och skrivning nästa måndag.

Har testat köra i trafik (alla sorter) med skola och det var inga problem, inte heller undanmanöver och inbromsning. Det som är knepigt är krypbanorna, låser sig liksom och blir vingligt. I trafik är det inga problem att krypköra. Antar att det bara är att nöta krypet innan uppkörning.

Grattis till er!

Själv ny på forumet och håller på att ta lappen. Risk 2:an på söndag och skrivning nästa måndag.

Har testat köra i trafik (alla sorter) med skola och det var inga problem, inte heller undanmanöver och inbromsning. Det som är knepigt är krypbanorna, låser sig liksom och blir vingligt. I trafik är det inga problem att krypköra. Antar att det bara är att nöta krypet innan uppkörning.

Har du kollat upp så att det går att skriva på måndag?
Anledningen till att jag frågar är att jag bokade min teori dagen efter risk 2 men de sa att de inte var någon idé för att det troligtvis inte blivit registrerat i systemet då= du får inte skriva.

Så jag gjorde de säkra före de osäkra och flyttade den några dagar:)
Eller är det jag som uppfattar det fel och det är en vecka mellan?:)

Anledningen till att jag frågar är att jag bokade min teori dagen efter risk 2 men de sa att de inte var någon idé för att det troligtvis inte blivit registrerat i systemet då= du får inte skriva.

Så jag gjorde de säkra före de osäkra och flyttade den några dagar
Eller är det jag som uppfattar det fel och det är en vecka mellan?

Det är bara att be om ett skriftligt "bevis" med underskrift och kontaktuppgifter till en av dom som leder utbildningen så ska de inte vara problem:)

Det är inte på måndagen DIREKT efter risk 2:an utan en vecka senare. Dels för att hinna bli registrerad men också för att hinna plugga ordentligt innan och sätta det på första försöket.

Så jag gjorde de säkra före de osäkra och flyttade den några dagar
Eller är det jag som uppfattar det fel och det är en vecka mellan?

Det är bara att be om ett skriftligt "bevis" med underskrift och kontaktuppgifter till en av dom som leder utbildningen så ska de inte vara problem:)

Jag hade en snubbe som skulle på uppskrivning samma eftermiddag som vi hade risktvåan. Lärarna fick ett samtal om killen hade gjort risktvåan eftersom det inte var inregisterat än, varpå de svarade att de precis höll på att registrera alla.
Det ska tydligen vara ganska omedelbart tillgängligt i systemet så fort handledarna för kursen registrerat deltagande.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT