Nu vet jag visserligen inte om dom geggar in silikon också, med det hala är ett vax som dom har för att få loss det nypressade däcket ur formen det har gjutits i.
Du har aldrig klotat nya hojar med halvförsäkring, det hör ju jag!
Har du provat att borra?
När jag tog ut r6an satt det nya däck på den, jag körde lite halvlugnt hem (typ 2km) sen var det bara att brassa järnet. Har inte märkt av att det skulle vara halt på något sätt.
Inte med en flång ny hoj nej, men jag sopade min r1-03a i backen, fast det var mitt eget fel och inte halkiga däck.
När jag tog ut r6an satt det nya däck på den, jag körde lite halvlugnt hem (typ 2km) sen var det bara att brassa järnet. Har inte märkt av att det skulle vara halt på något sätt.
Inte heller dom sjuttioelva andra gångerna jag bytt svålar har jag märkt av att det skulle vara halare än vanligt. Jag tror såna här trådar ger folk hjärnspöken och en bra ursäkt för varför dom vurpade på kalla nya däck en tidig vårmorgon.
Alla har vi olika preferenser vad gäller "brassa järnet"
Jag tolkar era svar som att jag kör liite hårdare än vad ni gör.
Men för att återgå till topic, bensa på nya sulor är the shit med andra ord!?
Sandpappra kanterna har jag redan gjort o det var sjukt drygt.
Att köra lite lugnare några km is the shit. pUnGt.
Jag tolkar era svar som att jag kör liite hårdare än vad ni gör.
Men för att återgå till topic, bensa på nya sulor är the shit med andra ord!?
Sandpappra kanterna har jag redan gjort o det var sjukt drygt.
Jag tolkar era svar som att jag kör liite hårdare än vad ni gör.
Om du nu kör så hårt så borde du väl bara tycka det är kul om det sladdar lite i början.. ?
Jag tror att om du skulle göra det så skulle vi inte ha den här diskussionen.
Jag tolkar era svar som att jag kör liite hårdare än vad ni gör.
Jösses vilka problem folk har.
Du måste ju ändå få upp temp i däcken innan du kör din "bombar" repa. på den tiden hinner du få bort den SÅP hala livsfarliga beläggningen.
Om man nu ska snacka om att göra hårt (även om jag fårstår att du är ironisk, eller?). Så ingår väl sladdande, hoppande/ålandes bakdel när man kör hårt. Känns som att det sista problemet är en nanomillimeters hinna av "silikon" då.
Aja, jag lägger ned nu
Sherco 2025 – Första intrycket.
Fotograf: Dan Gustavsson (G... |
|
Shercos nya enduroprogram för 2025!
Igår kväll presenterades Sh... |
|
Bilder Custom Bike Show
När alla bilder till report... |
|
Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam
Nu står det klart att Marc ... |
|
ISR Brakes sålt
För några år sedan bestämde... |
|
Honda laddar fullt på eldrivna fordon
I samband med 2024 års Busi... |
|
Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam
Marc Márquez ersätter Enea ... |
|
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Resultatlista – Custom Bike Show
Custom Bike Show är tveklös... |
|
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |