Tjejer.. Hrmf!

Fan inte så jävla kul när man börjar gillar en stumpa fast det säkerligen inte har en framtid (troligen) :(

Aja man får försöka tänka på nåt annat kul istället! :crash

Fan inte så jävla kul när man börjar gillar en stumpa fast det säkerligen inte har en framtid (troligen) :(

Aja man får försöka tänka på nåt annat kul istället! :crash
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, ska jag ta det här nederlaget ska jag ta det hårt! :gnissla

Kallas även *dingdingding* smiley (enligt tonåringarna), och nej, jag använder den inte själv..

Hela MSN/SMS grejen påminner väldigt mycket om mina tonåringar, det går fan inte många minuter mellan SMS plingen, jag håller på att överföra låtar på grabbens telefon med min dator, och det trillar in SMS fortare än låtar på telefonjäveln...

Det tar tiiid att fylla ett en gigs minneskort med musik om det sitter i en P910, i morgon köper jag en lös kortläsare till skiten...
Haha! Okej... Jag hade inte en aning vad den heter men det kan ju kanske vara bra å veta! :va

Men jag har sagt det redan, msn och sms är satans uppfinning! :huvet

Last edited:
Kallas även *dingdingding* smiley (enligt tonåringarna), och nej, jag använder den inte själv..

Hela MSN/SMS grejen påminner väldigt mycket om mina tonåringar, det går fan inte många minuter mellan SMS plingen, jag håller på att överföra låtar på grabbens telefon med min dator, och det trillar in SMS fortare än låtar på telefonjäveln...

Det tar tiiid att fylla ett en gigs minneskort med musik om det sitter i en P910, i morgon köper jag en lös kortläsare till skiten...

om inte sms hade funnits så ahde jag fortfarande varit den lyckligaste pojken i världen men nu är allt rent jävla skit :gråta

Teknik åt helvette ibland!:pannkyss Men kan verkligen ett enda sms förändra allting? (okej jag vet att ett telefonsamtal förändrade allt en gång förut för mig...)

Teknik åt helvette ibland!:pannkyss Men kan verkligen ett enda sms förändra allting? (okej jag vet att ett telefonsamtal förändrade allt en gång förut för mig...)

ja det kan faktiskt det, när jag visste att hon redan var ledsen men ändå skrev till henne att ajg trodde att hon ljög för mig

ja det kan faktiskt det, när jag visste att hon redan var ledsen men ändå skrev till henne att ajg trodde att hon ljög för mig

Ajdå! :gnissla :huvet
:pannkyss

Gjorde samma tabbe förra vintern. Min tjej jag hade vart det knas och så hemma för, och det började bli spänt mellan oss, p g a hon började gilla en annan (brorsans polare, bor på samma gata) och jag märkte det och ville försöka veta hur det var- och det är ju då mannen får ta all jävla skit som, och det blir mer som en undanflykt att det ska kunna ta slut just efter detta, vilket jag tycker är jävligt lågt! :)

Ajdå! :gnissla :huvet
:pannkyss

Gjorde samma tabbe förra vintern. Min tjej jag hade vart det knas och så hemma för, och det började bli spänt mellan oss, p g a hon började gilla en annan (brorsans polare, bor på samma gata) och jag märkte det och ville försöka veta hur det var- och det är ju då mannen får ta all jävla skit som, och det blir mer som en undanflykt att det ska kunna ta slut just efter detta, vilket jag tycker är jävligt lågt! :)

okej :( problemet är att hon har inte gjort något för att förtjäna det, hon är fan perfekt, men jag är hela tiden orolig för att hon ska hitta någon annan eller så. jag är fan ett jävla vrak :gråta

okej :( problemet är att hon har inte gjort något för att förtjäna det, hon är fan perfekt, men jag är hela tiden orolig för att hon ska hitta någon annan eller så. jag är fan ett jävla vrak :gråta

Var samma hära- visst jag hade ju rätt...

Det är ett sådant ämne man inte ska tänka på- ännu mindre fråga om. Men ibland finns det ju kanske själ att göra det, konsekvenserna kommer efter... :pannkyss
Men tror du kommer att lösa det, bara det görs på ett bra sätt! :tummenupp :)

Var samma hära- visst jag hade ju rätt...

Det är ett sådant ämne man inte ska tänka på- ännu mindre fråga om. Men ibland finns det ju kanske själ att göra det, konsekvenserna kommer efter... :pannkyss
Men tror du kommer att lösa det, bara det görs på ett bra sätt! :tummenupp :)
jo men nu var det en sån fruktansvärt dum grej, och det var annat också som jag inte kan ta här (som var mitt fel)

Till alla pojkar som grinar här i tråden: Skär av bollarna, lägg dom i ett paket och skicka till tjejerna i fråga..

Ingen av er har en chans att ta kontrollen i era förhållande, ni har hamnat fel från början och nu är det bara att hålla i sig..
Försök dock att inte ta för mycket stryk, broken hearts heal..

Det är inte fel att tacka för sig när man tycker att det gått för långt åt pipan..

Till alla pojkar som grinar här i tråden: Skär av bollarna, lägg dom i ett paket och skicka till tjejerna i fråga..

Ingen av er har en chans att ta kontrollen i era förhållande, ni har hamnat fel från början och nu är det bara att hålla i sig..
Försök dock att inte ta för mycket stryk, broken hearts heal..

Det är inte fel att tacka för sig när man tycker att det gått för långt åt pipan..

jag försöker iaf inte ta kontrollen, jag vill bara få be om ursäkt

HJÄLP! Jag har blivit kapad!!!:gnissla
Läs å svara åt mig nu!:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2748597&postcount=77

jo men nu var det en sån fruktansvärt dum grej, och det var annat också som jag inte kan ta här (som var mitt fel)
Hum, har du gjort klantat till det med din tjej? Hur då?
Har du varit otrogen? Om så är fallet så vettefan vad jag ska säga...
Jag tycker det är tillräkligt svårt att ens få En tjej, kan man då få flera varför gråta över det? Du kan ju välja å vraka hur du vill! :yoparty
Gnälla över att man inte kan hålla fingrarna i styr är helt bortom mitt förstånd!

Men nu vet jag ju inte att det är så, jag drar bara slutsatser efter vad du skrivit mellan raderna! :huvet

Läs å svara åt mig nu!:

Hum, har du gjort klantat till det med din tjej? Hur då?
Har du varit otrogen? Om så är fallet så vettefan vad jag ska säga...
Jag tycker det är tillräkligt svårt att ens få En tjej, kan man då få flera varför gråta över det? Du kan ju välja å vraka hur du vill! :yoparty
Gnälla över att man inte kan hålla fingrarna i styr är helt bortom mitt förstånd!

Men nu vet jag ju inte att det är så, jag drar bara slutsatser efter vad du skrivit mellan raderna! :huvet

nä en sån sak skulle jag aldrig få för mig, inte ens i den värsta fyllan. dock är jag faktiskt ett okänsligt svin

nä en sån sak skulle jag aldrig få för mig, inte ens i den värsta fyllan. dock är jag faktiskt ett okänsligt svin
Du har inte lyssnat på henne när hon haft något problem?

Jag hörde på P3 här om dagen, allt handlar om hjärnhalvorna... (Någon professor intervjuades)
Den ena hjärnhalvan, vi säger högra, uppfattar det känslosamma och den vänstra uppfattar det logiska! Kan vara vise versa...
Så det är inte konstigt att missförstånd kan uppstå eftersom att hjärnan Ofta är dålig på att sammarbeta med sig själv.

Ex. tjejen blir uppröd över något du sa och vägrar prata med dig men du förstår inte riktigt varför, då är det ofta så enkelt att hennes logiska hjärnhalva inte riktigt var med i det som diskuterades. Att säga:
- "men jag menade inte alls så..."
Då säger hon:
- "Jooo, de gjorde du visst! Jag hörde ju..."
Så då spelar det ingen roll vad man säger, eftersom hon vet vad hon hörde, den hjärnhalvan som var med i "bråket" ljuger ju inte, men den kompliteras inte av vad den andra hjärnhalvan sa heller!

Personligen tror jag att kvinnors hjärnhalvor arbetar sämre ihop än männens.
Finns det några vetenskapliga bevis för detta, någon? :gnissla

Last edited:
Läs å svara åt mig nu!:

Ta en paus från datorn..sms..allt. Det är DU som skall vara i kontroll över vad du skickar (och nej, jag har inte alltid varit så principfast själv..därför talar jag av erfarenhet) men när det kommer till kritan är det bara DU som kan ta kontrollen över ditt liv och vad du gör och inte gör.

Andra tar kontrollen över vad du låter dom göra med ditt liv om du inte har den själv. Och dom vet inte ens om det...

Att VILJA skicka sms är en sak..att göra det en annan. Ibland är det bra och ibland är det inte bra. Oftast känner man innerst inne hur det skall vara..men man VILL att det skall vara på ett ANNAT sätt så man övertygar sig själv att det blir nog bra med ett till sms. Finns den lilla känslan i magen alls..(att det kanske kommer bli dumt när man skickat det...kän efter noga!!) så skicka INTE. Ring o prata om det istället. SMS är ett fegissätt att kolla läget (menar bara att det ger ingen riktig uppfattning om läget egentligen). MSN är samma sak fast snabbare. Ett ypperligt komunikationssätt..men inte i det fallet du befinner dig i nu.

Det var inte meningen att harpa på om detta men jag tycker verkligen att du skall bestämma om du vill ha ett SMS/MSN förhållande med tjejen eller lära känna henne mer...på riktigt. Gjorde du det skulle du inte sitta o oroa dig över hur du skulle svara "om" hon kom online. Hoppas det går bra:pannkyss

Dom funkar perfekt tills ni kommer o distraherar :gnissla

Last edited by a moderator:

Jag vet precis hur det är, man säger saker som man inte menar alls på det sättet som det låter och så har man ingen aning om det förrän man får det slängt i ansiktet sen och då hör man hur dumt det lät... ;)

Det finns bot, men det kommer kosta dig pengar och tid. Börja med att be om ursäkt, kort och koncist och säg som det är att det var dumt och väldigt dåligt tajmat, det SMS:et. Sen bjuder du ut - eller hem - henne på middag, bara ni två, fint käk, gott vin och hela smöret.

Du har inte lyssnat på henne när hon haft något problem?

Jag hörde på P3 här om dagen, allt handlar om hjärnhalvorna... (Någon professor intervjuades)
Den ena hjärnhalvan, vi säger högra, uppfattar det känslosamma och den vänstra uppfattar det logiska! Kan vara vise versa...
Så det är inte konstigt att missförstånd kan uppstå eftersom att hjärnan Ofta är dålig på att sammarbeta med sig själv.

Ex. tjejen blir uppröd över något du sa och vägrar prata med dig men du förstår inte riktigt varför, då är det ofta så enkelt att hennes logiska hjärnhalva inte riktigt var med i det som diskuterades. Att säga:
- "men jag menade inte alls så..."
Då säger hon:
- "Jooo, de gjorde du visst! Jag hörde ju..."
Så då spelar det ingen roll vad man säger, eftersom hon vet vad hon hörde, den hjärnhalvan som var med i "bråket" ljuger ju inte, men den kompliteras inte av vad den andra hjärnhalvan sa heller!

mja hon hade problem och var ledsen men sen efter det så deppade jag ner och brydde mig mest om mg själv typ

Jag vet precis hur det är, man säger saker som man inte menar alls på det sättet som det låter och så har man ingen aning om det förrän man får det slängt i ansiktet sen och då hör man hur dumt det lät... ;)

Det finns bot, men det kommer kosta dig pengar och tid. Börja med att be om ursäkt, kort och koncist och säg som det är att det var dumt och väldigt dåligt tajmat, det SMS:et. Sen bjuder du ut - eller hem - henne på middag, bara ni två, fint käk, gott vin och hela smöret.

problemet är att ajg visste vad jag sa och hur korkat det var, men ändå så tryckte jag skicka :huvet

pengar och tid är inga problem, jag har bett om ursäkt, men det finns ett stort problem som ställer till det lite

Last edited:
Jag är ordentligt dissad just nu! Finns inte något kvar alls....
Hon långsamt, systematiskt och effektivt fick mig själv att inse att jag är dumpad!

Dumpa steg för steg (om nu någon vill ha en manual)
1. Var jättekär å gullig å skicka fina sms.
2. bli mindre gullig och ha inte tid å svara, var alltid upptagen. Hitta på träningar du inte tränar, må dåligt, hela tiden, må dåligt.. magen, mensen, bla bla... ha prov dagen efter, börja sov extra mycket, massa ursäkter hela tiden... jämt, jämt, jämt.
3. säg inte längre puss, byt ut till puss å kram.
4. byt ut till kram.

KLART!!! :huvet

Någon som vill ha den här nallen?

Bifogat

• alex_sotnos_300.jpg
    alex_sotnos_300.jpg
    8.8 KB · Visningar: 34
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...