crossniklas
Scooterbög
Fan inte så jävla kul när man börjar gillar en stumpa fast det säkerligen inte har en framtid (troligen)
Aja man får försöka tänka på nåt annat kul istället!
Aja man får försöka tänka på nåt annat kul istället!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, ska jag ta det här nederlaget ska jag ta det hårt!Fan inte så jävla kul när man börjar gillar en stumpa fast det säkerligen inte har en framtid (troligen)![]()
Aja man får försöka tänka på nåt annat kul istället!![]()

Haha! Okej... Jag hade inte en aning vad den heter men det kan ju kanske vara bra å veta!Kallas även *dingdingding* smiley (enligt tonåringarna), och nej, jag använder den inte själv..
Hela MSN/SMS grejen påminner väldigt mycket om mina tonåringar, det går fan inte många minuter mellan SMS plingen, jag håller på att överföra låtar på grabbens telefon med min dator, och det trillar in SMS fortare än låtar på telefonjäveln...
Det tar tiiid att fylla ett en gigs minneskort med musik om det sitter i en P910, i morgon köper jag en lös kortläsare till skiten...

Kallas även *dingdingding* smiley (enligt tonåringarna), och nej, jag använder den inte själv..
Hela MSN/SMS grejen påminner väldigt mycket om mina tonåringar, det går fan inte många minuter mellan SMS plingen, jag håller på att överföra låtar på grabbens telefon med min dator, och det trillar in SMS fortare än låtar på telefonjäveln...
Det tar tiiid att fylla ett en gigs minneskort med musik om det sitter i en P910, i morgon köper jag en lös kortläsare till skiten...

Men kan verkligen ett enda sms förändra allting? (okej jag vet att ett telefonsamtal förändrade allt en gång förut för mig...)Teknik åt helvette ibland!Men kan verkligen ett enda sms förändra allting? (okej jag vet att ett telefonsamtal förändrade allt en gång förut för mig...)
ja det kan faktiskt det, när jag visste att hon redan var ledsen men ändå skrev till henne att ajg trodde att hon ljög för mig
Ajdå!![]()
![]()
![]()
Gjorde samma tabbe förra vintern. Min tjej jag hade vart det knas och så hemma för, och det började bli spänt mellan oss, p g a hon började gilla en annan (brorsans polare, bor på samma gata) och jag märkte det och ville försöka veta hur det var- och det är ju då mannen får ta all jävla skit som, och det blir mer som en undanflykt att det ska kunna ta slut just efter detta, vilket jag tycker är jävligt lågt!![]()

okejproblemet är att hon har inte gjort något för att förtjäna det, hon är fan perfekt, men jag är hela tiden orolig för att hon ska hitta någon annan eller så. jag är fan ett jävla vrak
![]()
jo men nu var det en sån fruktansvärt dum grej, och det var annat också som jag inte kan ta här (som var mitt fel)Var samma hära- visst jag hade ju rätt...
Det är ett sådant ämne man inte ska tänka på- ännu mindre fråga om. Men ibland finns det ju kanske själ att göra det, konsekvenserna kommer efter...![]()
Men tror du kommer att lösa det, bara det görs på ett bra sätt!![]()
![]()
Till alla pojkar som grinar här i tråden: Skär av bollarna, lägg dom i ett paket och skicka till tjejerna i fråga..
Ingen av er har en chans att ta kontrollen i era förhållande, ni har hamnat fel från början och nu är det bara att hålla i sig..
Försök dock att inte ta för mycket stryk, broken hearts heal..
Det är inte fel att tacka för sig när man tycker att det gått för långt åt pipan..
Hum, har du gjort klantat till det med din tjej? Hur då?jo men nu var det en sån fruktansvärt dum grej, och det var annat också som jag inte kan ta här (som var mitt fel)

HJÄLP! Jag har blivit kapad!!!![]()
Läs å svara åt mig nu!:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2748597&postcount=77
Hum, har du gjort klantat till det med din tjej? Hur då?
Har du varit otrogen? Om så är fallet så vettefan vad jag ska säga...
Jag tycker det är tillräkligt svårt att ens få En tjej, kan man då få flera varför gråta över det? Du kan ju välja å vraka hur du vill!![]()
Gnälla över att man inte kan hålla fingrarna i styr är helt bortom mitt förstånd!
Men nu vet jag ju inte att det är så, jag drar bara slutsatser efter vad du skrivit mellan raderna!![]()
Du har inte lyssnat på henne när hon haft något problem?nä en sån sak skulle jag aldrig få för mig, inte ens i den värsta fyllan. dock är jag faktiskt ett okänsligt svin

HJÄLP! Jag har blivit kapad!!!![]()
Läs å svara åt mig nu!:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2748597&postcount=77

Personligen tror jag att kvinnors hjärnhalvor arbetar sämre ihop än männens.
Finns det några vetenskapliga bevis för detta, någon?![]()

nä en sån sak skulle jag aldrig få för mig, inte ens i den värsta fyllan. dock är jag faktiskt ett okänsligt svin
Du har inte lyssnat på henne när hon haft något problem?
Jag hörde på P3 här om dagen, allt handlar om hjärnhalvorna... (Någon professor intervjuades)
Den ena hjärnhalvan, vi säger högra, uppfattar det känslosamma och den vänstra uppfattar det logiska! Kan vara vise versa...
Så det är inte konstigt att missförstånd kan uppstå eftersom att hjärnan Ofta är dålig på att sammarbeta med sig själv.
Ex. tjejen blir uppröd över något du sa och vägrar prata med dig men du förstår inte riktigt varför, då är det ofta så enkelt att hennes logiska hjärnhalva inte riktigt var med i det som diskuterades. Att säga:
- "men jag menade inte alls så..."
Då säger hon:
- "Jooo, de gjorde du visst! Jag hörde ju..."
Så då spelar det ingen roll vad man säger, eftersom hon vet vad hon hörde, den hjärnhalvan som var med i "bråket" ljuger ju inte, men den kompliteras inte av vad den andra hjärnhalvan sa heller!
Personligen tror jag att kvinnors hjärnhalvor arbetar sämre ihop än männens.
Finns det några vetenskapliga bevis för detta, någon?![]()
Jag vet precis hur det är, man säger saker som man inte menar alls på det sättet som det låter och så har man ingen aning om det förrän man får det slängt i ansiktet sen och då hör man hur dumt det lät...
Det finns bot, men det kommer kosta dig pengar och tid. Börja med att be om ursäkt, kort och koncist och säg som det är att det var dumt och väldigt dåligt tajmat, det SMS:et. Sen bjuder du ut - eller hem - henne på middag, bara ni två, fint käk, gott vin och hela smöret.

bara ni två, fint käk, gott vin och hela smöret.

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!