Tjejer.. Hrmf!

Så du lyckades fula till det lite på msn igår i fyllan och villan, inget att hänga läpp över ;).

Nu kommer den svåra biten, för att få tillbaka hennes eventuella intresse (om hon nu någonsin har haft något) så måste du börja visa att hon inte är speciellt viktig för dig. Detta går lite emot vad man som nerkärad kille egentligen vill, då man lätt faller in i att ge henne all sin uppmärksamhet och lediga tid, gör uppoffringar som går obemörkta förbi osv.

Vänta ett par dagar, eller någon dag, skicka ett sms där du ber sparsamt om ursäkt inget brev utan ett kort mess bara. Sen skiter du helt i henne ett par dagar, svarar hon så får hon vänta på dig och inte tvärtom som det ofta är. Sen börjar du gradvis ge henne mer uppmärksamhet.

Börjar hon visa intresse då så är det bra, dock så får du fortsätta leka med henne lite så du inte släpper på dina känslor för fort, då skiter det sig. Visar hon fortfarande inget som helst intresse så är det bara att hitta en ny, den här är förlorad...

En annan viktig sak att tänka på är att aldrig fråga saker som hur hon känner, vart hon vill med dig eller dylikt, då tjejer inte kan förklara sådant och uppenbarligen tycker det är jobbigt. Även om hon skulle ge sig i kast med att förklara så är det bara halvsanningar du serveras och sen blir allt kass. VIKTIGT är att du är beredd på att förklara allt hon frågar om, annars är du knepig och svår att förstå sig på (jämlikhet är så bra så det är knappt sant) dock utan att bli för blödig eller visa prov på för mycket känslor, tjejer vill ha hårda pojkar oavsett vad de säger och är man en mjukis blir man kompis och så var det kört.

Håll oss uppdaterade här nu :)

:skrämd skrev du till henne att du skulle gå före hennes träning och tävling??

Då kan du räkna med att du är rätt körd :död
Naee... Alltså, jag... hum...

Så du lyckades fula till det lite på msn igår i fyllan och villan, inget att hänga läpp över ;).

text text...

Håll oss uppdaterade här nu :)
Asså, så nu ska jag behöva spela teater nu igen!
Jag börjar saktliga påminnas om att jag hatar det här jäkla spelet...
Orka lixom, pang på klart är mer min melodi.
Varför ska man krångla till allt hela tiden?

Ähh, tyst på dig. Sådär tänker man bara om man inte har nåt emot "spelreglerna" :gnissla. Killar som mig och Pogo behöver lite hjälp på vägen eftersom vi tycker kärlekspelets suger :hihi.
EXAKT! Spelet suger!

Nåja...
Nu har jag bytt raggningstaktik iaf, jag är svårflörtat! :yoparty
Denna gången ska jag försöka hålla på det, igår och imorse klarade jag av det i 2 min ungefär! :huvet
Jag talade med henne på msn förut idag, hon hade inte tid å träffas :rolleyes: , eftersom hon skulle träna... Men jag sa naturligtvis att det inte gör något, hon ska ju träna om det är det hon vill. :huvet
Men vi sa inget om När vi ses...

Så det blev ett bra avslut den där gången iaf! :yoparty
Nu ska jag bara vänta in alla hjärtans dag och så ska jag skicka 3 rosor med bud. 3 rosor betyder ju "Jag saknar dig" eller "När träffas vi igen"... Har jag hört! hehe...
Undrar just om det är värt det om vi inte hörs fram tills dess, då är det lixom bortkastade pengar!
Vart går gränsen för att vara svårflörtat nu ni som kan? hehe...

stolpskott...

Bus-Bo: Jag har läst de du skrev några gånger nu, så det ska nog sitta! Krånliga brudar är! :mad:

Last edited:
Vill du inte spela teater så slipper du, men det här med ärlighet fungerar inte så bra könen mellan, speciellt inte när tjejen säger att hon är helt ärlig för då är det lätt att förvänta sig att hon ska vara det men icke!

Tjejer säger en sak, menar en annan och vill en tredje, och under hela den processen förväntar de sig att du ska veta vad som gäller...

Du frågar varför de krånglar till det, där finns det inget svar då ingen vet varför - inte ens de själva då de tycker att killar är knepiga och strular till livet... Om de bara visste vad de gör med oss!

Skit i henne och skaffa en ny medan du inte sitter fast i den olyckliga kärleken då den kan äta upp den starkaste av män (inte mig men andra). Det är inte värt att jaga en som inte ger något tillbaka, då kan man lika gärna pussa på en tegelsten. Den här tjejen verkar ju prioritera rätt mycket framför just dig så då kanske hon inte är så intresserad, sen finns det även de som gör allt för att få din uppmärksamhet för att sedan ta det du ger henne i kärleksväg och skita i vad du vill, sådana är inte heller bra.

Vill du veta mer om hur tjejer fungerar så kan du fråga Pinky, han har studerat alla möjliga sorter och är en visdomsbank utan dess like, han kan även sälja dig en uppblåsbar som ger dig alla fördelar och inga baksidor av ett förhållande ;) Lycka till...

Vill du inte spela teater så slipper du, men det här med ärlighet fungerar inte så bra könen mellan, speciellt inte när tjejen säger att hon är helt ärlig för då är det lätt att förvänta sig att hon ska vara det men icke!

Tjejer säger en sak, menar en annan och vill en tredje, och under hela den processen förväntar de sig att du ska veta vad som gäller...

Du frågar varför de krånglar till det, där finns det inget svar då ingen vet varför - inte ens de själva då de tycker att killar är knepiga och strular till livet... Om de bara visste vad de gör med oss!

Skit i henne och skaffa en ny medan du inte sitter fast i den olyckliga kärleken då den kan äta upp den starkaste av män (inte mig men andra). Det är inte värt att jaga en som inte ger något tillbaka, då kan man lika gärna pussa på en tegelsten. Den här tjejen verkar ju prioritera rätt mycket framför just dig så då kanske hon inte är så intresserad, sen finns det även de som gör allt för att få din uppmärksamhet för att sedan ta det du ger henne i kärleksväg och skita i vad du vill, sådana är inte heller bra.

Vill du veta mer om hur tjejer fungerar så kan du fråga Pinky, han har studerat alla möjliga sorter och är en visdomsbank utan dess like, han kan även sälja dig en uppblåsbar som ger dig alla fördelar och inga baksidor av ett förhållande ;) Lycka till...
Suck, hehe... Jäkla tjejer, de ställer till det hela tiden! :P
Jag hoppas att i framtiden finns det möjlighet att programmera sin egen tjej, man kidnappar någon som man tycker är snygg och sen formar man hennes intellekt efter egen smak. När det inte funkar åker man in igen på service...
Jag sitter hellre med med mig själv än med en uppblåsbar! :tungan

Nä, jag slänger in handuken! Om hon inte kommer krypandes så blir de inget!
Vilka svängar allt tar... Typiskt! :huvet

EDIT: Jag ska komma med uppdateringar framöver... Förhoppningsvis kommer det innan vi gifter oss!

Suck, hehe... Jäkla tjejer, de ställer till det hela tiden! :P
Jag hoppas att i framtiden finns det möjlighet att programmera sin egen tjej, man kidnappar någon som man tycker är snygg och sen formar man hennes intellekt efter egen smak. När det inte funkar åker man in igen på service...
huvet

Är det inte så vi :tuttar gör med er killar :rolleyes::rolleyes:

:notme jag e mctjej, e inte som andra tjejer :tungan

I GOT PROBLEME!
Hur fasen ska jag kunna vara svårflörtat när hon ska skriva till mig på msn hela jäkla tiden? :huvet

Problemet är att hon skriver så onödiga saker!
Hon :"Va gör du?"'
Jag: "bla bla bla, va gör du?"
Hon: "bla bla bla"
Jag: "okej"

Sen blir de lixom inget, det känns som det finns någon spärr någonstanns...
För 1 vecka sen skrev vi några uppsattser varje gång!
Och vi har ändå känt varandra i över ett halvår!

Vad göra? MSN är satans uppfinning!

Vad göra? MSN är satans uppfinning!

Logga inte in?
Blocka henne, använd MSN som vanligt, unblocka henne om en vecka i två timmar, se om hon vill något, annars blocka igen.

Säg att du har läst en bra bok istället för att MSN'a

Nej :6surkart kom igen nu pinky, säg att det inte e så....:gnissla :skrämd

Tyvärr Lena, du är inte ett dugg annorlunda. Nu har jag visserligen inte haft kärlekskrig med dig men det jag känner av dig ger mig vibbar som tyder på att du är en i mängden när det kommer till kritan. Jag vågar säga att det är så :mattias.

Bra tjej i övrigt :tummenupp.

Logga inte in?
Blocka henne, använd MSN som vanligt, unblocka henne om en vecka i två timmar, se om hon vill något, annars blocka igen.

Säg att du har läst en bra bok istället för att MSN'a
Hum, att blockera känns lite väl drastiskt!
Alltså, jag är beroende av msn, att inte logga in där skulle ödelägga min sociala tillvaro... Fast det kanske det vore värt?

Hahaha, läst en bra bok, hahaha... hrm... Jo, men det skulle jag kunna säga!

I vilket fall, jag talade med en tjej polare nyss och hon berättade hur man är svårflörtat som kille. Man ska vara självsäker och charmig men inte vara för framfusig.
Hon sa till mig rakt ut: "Peter, du babblar nog för mycket..." :gnissla

Fasen, jag vill ju bara att det ska bli vi två så jag kan skriiika ut att hon är min! Det vore så jäkla gött!
Alla vänner å bekanta skulle säga:
-"Vafan säger du? Har du henne? Hur då? Hur klarade du det?"
-"Fan, jag som satte pengar på att du aldrig skulle få henne i sommras"
-"Hellsike, det här trodde jag aldrig"
-"Fan ta dig, jag ville ju ha henne..."
-"Grattis mannen"

Men än så länge har jag i princip hållt käfft om henne i de kretsar hon är känd, just på grund av att nederlaget vore såå pinsamt! Att jag ens försökte lixom! haha... Ja jösses!

Nä, men hon är faktiskt en toppen tjej, men hon och jag ligger väl inte på samma våglängd, hon är väl för bra för mig! Men va fan! Man lever bara en gång, ska jag ta det här nederlaget ska jag ta det hårt! :yoparty

kör på humor..
berätta en rolig historia på msn,en.
taget ur de blå.. en fräckis kanske..
får lite fart..
vad jag fått lära mig att över nätet smyga runt gröten.
flirta men knappt märkbart först hon börjar.. :)

även om hon är out of your league så kan du ha chans,
de händer,,,

men de bästa e kanske o låta bli.. hon låter inte intresserad.
sorry :rolleyes:

Jag är totalt helt sämst på att spela svårflörtat!

Nu vaknar jag kl 00:37 av att det plingar till i mobilen.
Hon skriver "Gör du?"
Jag svarar att jag ligger å "vilar mig" DUH! :huvet
Så svarar hon att hon sitter vid msn och tråkar, då frågar jag om hon vill att jag ska gå in dit och göra henne sällskap?
Jo absolut om jag orkar svarar hon...

Så nu sitter jag här, vid msn igen, "svårflörtat"... De går ju greeaat! :huvet

Hum, att blockera känns lite väl drastiskt!
Alltså, jag är beroende av msn, att inte logga in där skulle ödelägga min sociala tillvaro...

Hallå? Det är ju därför du ska blocka henne. Så du kan fortsätta vara på msn fast utan henne. Nu låter du henne styra dina val, märker du inte det?
Nu ska du ta dig i kragen och sluta toffla. Det är du som ska ge henne en chans, inte kräla efter henne och låta henne ge dig en. Inget fruntimmer vill ha press på sig när isen redan knakar. Då kväver du henne. Ge henne inget ultimatum ens, dvs "Välj mig eller whatever du sysslar med annars."
Försvinn helt från hennes radar några dagar, kanske en vecka. Sen kan du logga in med nåt MSN-namn i stil med "Vilken grym vecka!". Då kommer hon undra hur du kan ha haft en så bra vecka utan henne, och om hon är intresserad gör hon en omvändning och börjar jaga dig istället för att hon vill bevisa att du behöver henne. Så är det.

Jag testade block-knepet en gång då jag starkt kände att en brud ljög för mig. "Var inte löjlig, jag vill visst prata med dig. Jag har haft så mycket i skolan, bara."
Blockade henne i 10 dagar, sen unblockade henne. Två dagar gick med många timmar av onlinestatus för henne, och hon skrev ingenting. Då åkte hon ur listan och telefonboken utan ett ord från mig. Man ska inte hänga efter folk som inte känner för att vara med en, man förtjänar alltid att vara med folk som självmant vill ha en som sällskap. Punkt

Och: Jag hatar att bli ljugen för! :mad:

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing