Tjejer.. Hrmf!

Prata för i helvete inte med tjejen, om du ens får nåt svar ur henne så kommer det ändå inte ge dig nånting och dina följdfrågor kommer ta död på det lilla ni redan har, jag vet :gnissla.

Vet att det är svårt men backa undan lite bara så kommer hon komma krypandes, så är det och så kommer det alltid att vara!

Jävla skitspel men så är det :mattias.

Lycka till :tummenupp.

Du tog orden från mina fingrar! :hihi

Äh...Pogo. Det löser sig. Var INTE efterhängsen bara....

Det är bara att inse att killar och tjejer inte är av samma sort och således aldrig kommer förstå varandra även om de så hävdar.

Ger man dem för mycket tid så är man för tillgänglig och de tappar intresset, är man svårflörtad så skiter det sig med då det händer saker för sakta... Rätt vad det händer så har man blivit kompisar och då ligger de och gråter ut i dina armar och berättar om sina problem, har du kommit hit är du körd och kan se dig om efter en ny...

Att säga vad man känner kan fungera, men då finns ju risken att de blir rädda istället för att det var en ärlig kille, usch vad läskigt!

Det enda som fungerar är att vara sig själv, inte smöra, inte spela spel, inte försöka för hårt, utan bara låta det komma... fungerar det så är det så annars...

Nej man ska passa sig för tjejer helt klart. Det enda rätta är at börja röra sig i kvinnofattiga miljöer som försvarsmakten eller någon stor industri, cementverk eller dylikt, och bara träffa killkompisar på fritiden. Då kommer man inte bli kär och man kommer slippa massa problem. Massa problem. MEN! Då f¨r man ha i åtanke att man även missar chansen på det där underbara förhållandet man kanske kunde fått... Det är bara så att man får gå på en del ''minor'' innan man hittar rätt, en lagom dos olycklig kärlek.

Jag hoppas det löser sig till det bättre för dig, hon kanske inte har insett att det är en toppenkille (jag har ingen aning) som hon har stött på och borde satsa lite på just DIG. Låt det hela ha sin gång, påminn henne ibland och stressa inte ;) Lycka till

Oj vad många svar på en gång!
Jag är redan yr, hallå?

Nåväl, du som skrev låångt. Jag ska läsa imoron, verkar vettigt! TACK!

Till er andra, hum... va fan skrev ni! Ska läsa igen.. brb...

schit, det här bådar inget gott!
Det senaste jag skrev

"Men det är inte mitt verkliga jag, det är bara något drastisgt jag tog till i försvar mot mig själv. "

Ca ya all in the heaven boys!

schit, det här bådar inget gott!
Det senaste jag skrev

"Men det är inte mitt verkliga jag, det är bara något drastisgt jag tog till i försvar mot mig själv. "

Ca ya all in the heaven boys!

Tja, om du får till det med henne är jag imponerad. Det sannolika är att från och med du kommer vissa okända tjejer att flina konstigt åt dig vid märkliga tillfällen.

fy fan för tjejer.

Jag har två passande reklamcitat..

Milda margarin: "Jag har bestämt mig"
GB Magnum: "Det gäller att.. Prioritera.."

Du kan tacka mig senare, jag ska till en polare..

Fan klaga inte, perfa om hon har massa annat för sig=mer tid för dig att åka hoj ;)

Gor det latt for dig sjalv, fraga henne hur hon vill ha det. Gar det at helvete sa finns det flera aven om det tar en stund innan man ser dem.

For att citera The kristet utseende. -"alla tjejer dom ar dum i hovve', sjalv har man bara ett fel, man ar en javla idiot."

Keep it real. Stay black. :yoparty

hrmf... Typiskt! Jag är farlig för mig själv...

Så här slutade msn konversationen igår:
Hon: ska sova nu
Hon: låt mig bara va

Jag kanske borde lyssnat på typ Alla er som skrev? :huvet

EDIT: Jag säger som KarlJohan... QUINNA!!!

hrmf... Typiskt! Jag är farlig för mig själv...

Så här slutade msn konversationen igår:
Hon: ska sova nu
Hon: låt mig bara va

Jag kanske borde lyssnat på typ Alla er som skrev? :huvet

EDIT: Jag säger som KarlJohan... QUINNA!!!

Mitt tips: Investera i ett alkolås till telefonen och datorn.. Jag vet att jag borde göra det iaf... :gnissla

Ja, jag veet! Alkolås på allting man äger!

Nåja, nu måste vi hjälpas åt här!
Nu har jag min chans att spela svårflörtat...
Men jag tänker lite så här typ, om jag först och främst om några timmar eller nån dag skickar ett sms eller dylikt och ber lite om ursäkt för mitt tidigare tillstånd, kort å koncist.
Därefter inväntar jag henne helt enkelt att komma till mig?

Då har vi bara ETT problem, msn... Denna satans uppfinning!
Hon kanske tänker så här:
-"När ska han skriva till mig?"
-"Va fan skriver han inte till mig?"
-"Nä, nu skiter jag i honom..."

Fast i sjävla verket så är tanken att hon ska tänka så här:
-"Jag kanske var lite hård mot honom, jag vill ju ha honom... Jag skriver till honom och frågar när vi ska träffas igen..."

Jösses amanda!

Men jag tänker lite så här typ, om jag först och främst om några timmar eller nån dag skickar ett sms eller dylikt och ber lite om ursäkt för mitt tidigare tillstånd, kort å koncist.

-"Jag kanske var lite hård mot honom, jag vill ju ha honom... Jag skriver till honom och frågar när vi ska träffas igen..."

Jösses amanda!

:skrämd skrev du till henne att du skulle gå före hennes träning och tävling??

Då kan du räkna med att du är rätt körd :död

Jösses amanda!

Bra jobbat igår :tummenupp.

Jag tycker du ska vänta tills nu ikväll och sen skickar du som du säger ett kort och koncist mess där du ursäktar dig på lämpligt vis (svarar hon snabbt så avvakta och gräv inte ner diskussusionen med en massa sms, ring eller ses istället). Därefter avvaktar du, förhoppningsvis är det inte kört och hon kommer krypandes efter nån/några dagar.

Angående msn så kan du ju blocka henne under denna perioden så slipper du bry dig om att ens tänka på hur du ska bete dig mot henne där.

Hoppas det löser sig och håll oss uppdaterade :).

Inte för att man är någon Casanova... men bästa är det väl att bara se hur det blir, utan några planer o s v.

Lycka till iaf! :)

Inte för att man är någon Casanova... men bästa är det väl att bara se hur det blir, utan några planer o s v.

Lycka till iaf! :)

Ähh, tyst på dig. Sådär tänker man bara om man inte har nåt emot "spelreglerna" :gnissla. Killar som mig och Pogo behöver lite hjälp på vägen eftersom vi tycker kärlekspelets suger :hihi.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla