Tjejer.. Hrmf!

MSN i alla ära men ut o ses i verkligheten istället. Att försöka fatta hur en annan tänker o känner via MSN leder bara till skit. Så ses så mycket ni hinner IRL o ta det därifrån..inte via MSN. Lycka till

Ps fetskippa alla teknikprylar om du har alkohol i kroppen (datorer, mobiler, hemtelefoner) ..det ger bara megaångest nästa dag.

2747404 MSN i alla ära men ut o ses i verkligheten istället. Att försöka fatta hur en annan tänker o känner via MSN leder bara till skit. Så ses så mycket ni hinner IRL o ta det därifrån..inte via MSN. Lycka till

Ps fetskippa alla teknikprylar om du har alkohol i kroppen (datorer, mobiler, hemtelefoner) ..det ger bara megaångest nästa dag.
Men en jäkla kul läsning för oss andra :hihi

Håller med totalt här, det borde för fan vara alkolås på mobiltelefoner och datorer.

Nu har jag inte läst hela tråden, men har du provat att "borra"?

:huvet självklart. :pannkyss Ni killar är enkla okomplicerade varelser med bara fyra behov (sex, mat, sömn o mcintresset eller vad man nu tycker om). Men efter att ha läst den här tråden så vet i sjutton om jag inte ska ta tillbaka det :D

Han är bara lite bögig, med det gör inget man får vara det.

:pannkyss till pogo

Men han vill ju ha mus, därför är han som han är. :fakta
Musen has not even crossed my mind... Nästan, eller ja, lite, kanske ganska mycket...
Huvudsaken är inte vad som styr mig där nerifrån utan vad som känns i hjärtat! Det här är äkta måste jag påpeka! :gnissla

:huvet självklart. :pannkyss Ni killar är enkla okomplicerade varelser med bara fyra behov (sex, mat, sömn o mcintresset eller vad man nu tycker om). Men efter att ha läst den här tråden så vet i sjutton om jag inte ska ta tillbaka det :D
Precis, killar är känsliga, mjuka, underbara varelser... Äh, käften! Jag befinner mig bara i ett känsligt länge nu! :huvet

Hallå? Det är ju därför du ska blocka henne. Så du kan fortsätta vara på msn fast utan henne. Nu låter du henne styra dina val, märker du inte det?
Hum, du kan ha rätt!
Men jag ska återkomma med lite nytt som hänt idag, och lite grejer som ska tilläggas i historien!
(Håller fast vid att jag är rätt kasst på det här med svårflörtat, funkar så länge hon inte hör av sig) :gnissla

EDIT: Den mobila sektionen är fasen lika farlig som msn har jag kommit fram till! SMS är satans uppfinning... :huvet

Last edited:
Hej boys!

Nu har jag styrt upp det här, jag menar alltså att vi pratat och det har varit riktigt nice! :tuttar
Meen, det känns som att det finns något litet ivägen, lågon liten spärr av något slag. Nåja, den här spärren ska utplånas av att jag ska bli ordentligt intressant...
(Att tillägga, vi har träffats intimt tidigare, jag vill bara att vi ska komma varandra så nära hela tiden, missförstå mig rätt)

Jag har ett riiktigt bra utgångsläge nu känner jag, så nu ska jag vara svårflörtat!
Jag vet att imorgon och på tisdag kommer hon inte finnas på msn. :yoparty
Så jag behöver bara oroa mig över när hon kommer skicka sms...

Så vad ska jag svara när hon skriver:
- "Heeej! Vad gör du för något? Puss ^^"
eller
- "Vad gör du? Puss"
eller
- "Gör du?"

Sen är det också så att till slut kommer hon online på msn! Vad händer när man blockar någon? Ser de mig som offline? Ser jag dem som online? Märker de att de blivit blockade?
Fyyy fan va taskigt det känns... Jag är ju ingen bad boy... :mad:

Föresten, något som kanske är mer väsentligt, hur fan ska jag hålla mig från att skicka sms själv?

hehe... De här går ju som smort! :yoparty

Inte för att vara sån men vad är det för tjej när hon använder denna "^^". Hur gammal är hon?

Om du ger henne en orgasm så är hon fast...

Äh jag är kass på det där.

Hahaha, ja, jag använder den ganska flitigt själv! :tuttar

Kallas även *dingdingding* smiley (enligt tonåringarna), och nej, jag använder den inte själv..

Hela MSN/SMS grejen påminner väldigt mycket om mina tonåringar, det går fan inte många minuter mellan SMS plingen, jag håller på att överföra låtar på grabbens telefon med min dator, och det trillar in SMS fortare än låtar på telefonjäveln...

Det tar tiiid att fylla ett en gigs minneskort med musik om det sitter i en P910, i morgon köper jag en lös kortläsare till skiten...

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!