Tjejer.. Hrmf!

Jag är ordentligt dissad just nu! Finns inte något kvar alls....
Hon långsamt, systematiskt och effektivt fick mig själv att inse att jag är dumpad!

Dumpa steg för steg (om nu någon vill ha en manual)
1. Var jättekär å gullig å skicka fina sms.
2. bli mindre gullig och ha inte tid å svara, var alltid upptagen. Hitta på träningar du inte tränar, må dåligt, hela tiden, må dåligt.. magen, mensen, bla bla... ha prov dagen efter, börja sov extra mycket, massa ursäkter hela tiden... jämt, jämt, jämt.
3. säg inte längre puss, byt ut till puss å kram.
4. byt ut till kram.

KLART!!! :huvet

Någon som vill ha den här nallen?

om det där var vad du råkade ut för så skulle jag nog betrakta mig som dumpad om jag vore du. har du försökt med att vara världens underbaraste pojkvän istället för att vara svår och jobbig?

Cheften på re! Sluta klaga, du har iaf en kvinna. Vad har jag? INGENTING!!!

:mad: :mad:

Jag är ordentligt dissad just nu! Finns inte något kvar alls....
Hon långsamt, systematiskt och effektivt fick mig själv att inse att jag är dumpad!

Dumpa steg för steg (om nu någon vill ha en manual)
1. Var jättekär å gullig å skicka fina sms.
2. bli mindre gullig och ha inte tid å svara, var alltid upptagen. Hitta på träningar du inte tränar, må dåligt, hela tiden, må dåligt.. magen, mensen, bla bla... ha prov dagen efter, börja sov extra mycket, massa ursäkter hela tiden... jämt, jämt, jämt.
3. säg inte längre puss, byt ut till puss å kram.
4. byt ut till kram.

KLART!!! :huvet

Någon som vill ha den här nallen?

Jag tar gärna nallen....:tungan

Och den listan är exakt likadan för killar med.:huvet

Hörru jente, tyvärr finns inte längre möjligheten för dig att få nallen!

Nu är det så här...
Eller först måste jag säga att jag skulle aldrig säga det jag tänker säga om det inte vore för att jag druckigt några öl. (Jag vet nu varför det finns alkisar)
Nåväl...
Nu är det så här...

Nallen... Jag har skapat en kartong, fick bygga den själv (åkte till jobbet och försökte skrapa ihop lite kartonger och klippa till lite) var tvungen att få en lämplig storlek på kartongen, nallen kanske är klaustrofobisk?
När den var klar åkte jag till Ica och köpte rött inslagspapper och klädde inredningen (blev riiiktigt nice)...
Sen la jag nallen där i, men märkte att det fattades något... Nallen for omkring där i lite eftersom jag medvetet skapat en lite större plats (första klass).
Så nu har jag byggt bälte åt honom. Tog en gammal "hopp hopp slips" som gick att knäppa loss i mitten. Sen band jag detta genom kartongen och gjorde en knut på utsidan. Vips så hade nallen 2 punkts bälte!
Sen har jag skrivit ett litet brev till henne, mycket fiint om jag får säga det själv!! :yoparty
Var extra svårt eftersom jag inte får framstå som desperat! :D
Största problemet var min handstil, okej, jag skriver med penna varje dag, massa gånger... Men namnteckningen ska ju med flit vara svår att läsa! :gnissla
Så jag skrev om brevet två, tre gånger... Kanske fler! :huvet
Nåväl... Jag la brevet under nallen, som nu är fastspänd. Imorgon ska det förhandlas med posten, den måste komma fram till dörr på onsdaa! :yoparty

NI KAN INTE STOPPA MIG! :gnissla :yoparty

Last edited:
2760828 Hörru jente, tyvärr finns inte längre möjligheten för dig att få nallen!

Nu är det så här...
Eller först måste jag säga att jag skulle aldrig säga det jag tänker säga om det inte vore för att jag druckigt några öl. (Jag vet nu varför det finns alkisar)
Nåväl...
Nu är det så här...

Nallen... Jag har skapat en kartong, fick bygga den själv (åkte till jobbet och försökte skrapa ihop lite kartonger och klippa till lite) var tvungen att få en lämplig storlek på kartongen, nallen kanske är klaustrofobisk?
När den var klar åkte jag till Ica och köpte rött inslagspapper och klädde inredningen (blev riiiktigt nice)...
Sen la jag nallen där i, men märkte att det fattades något... Nallen for omkring där i lite eftersom jag medvetet skapat en lite större plats (första klass).
Så nu har jag byggt bälte åt honom. Tog en gammal "hopp hopp slips" som gick att knäppa loss i mitten. Sen band jag detta genom kartongen och gjorde en knut på utsidan. Vips så hade nallen 2 punkts bälte!
Sen har jag skrivit ett litet brev till henne, mycket fiint om jag får säga det själv!! :yoparty
Var extra svårt eftersom jag inte får framstå som desperat! :D
Största problemet var min handstil, okej, jag skriver med penna varje dag, massa gånger... Men namnteckningen ska ju med flit vara svår att läsa! :gnissla
Så jag skrev om brevet två, tre gånger... Kanske fler! :huvet
Nåväl... Jag la brevet under nallen, som nu är fastspänd. Imorgon ska det förhandlas med posten, den måste komma fram till dörr på onsdaa! :yoparty

NI KAN INTE STOPPA MIG! :gnissla :yoparty
Glöm för fan inte att när du reparerat allt tala om för henne hur du skulle vilja tjepa fast henne vid en lyktstolpe med byxorna neddragna och texten "Knulla mig" på en skylt.

:rofl :rofl :rofl :rofl

du sa ju innan att du skulle spela svårfångad, har du provat att gå andra vägen om det nu inte funkade?
Hehe... Jag har ändrat spelreglerna lite!
Detta är framför allt gjort för att göra Henne lite glad! Det finns lite om henne som jag inte berättat, hon har haft det ganska jobbigt, men helheten stämmer!
Men jag tror ändå jag är körd! :gnissla

Ja du, du verkar ju leva efter devisen "ska det gå åt helvete ska det ske med musik" Men så länge du tror på det så. :tummenupp
Jajjemen! :yoparty

Glöm för fan inte att när du reparerat allt tala om för henne hur du skulle vilja tjepa fast henne vid en lyktstolpe med byxorna neddragna och texten "Knulla mig" på en skylt.

:rofl :rofl :rofl :rofl
Hum... You are sick man! :D

Last edited:
Vad är det för fel med att glömma ointresserade brewdar och istället gå ut och hitta en ny som är intresserad på riktigt?

Grappar, lär er läsa signaler/vibbar, och agera efter dessa.
Ni gör exakt tvärtemot vad man ska göra. Är ni män eller möss?
Att underkasta sig är inte bara nedlåtande mot sig själv, inga brewdar tänder på det heller.

När hon så uppenbarligen har sagt ifrån genom att visa noll intresse så är att visa mer intresse det sämsta du kan göra. Då kväver du henne och skrämmer bort henne för evigt. Du blir svartlistad direkt. Vägra haja att det inte alltid funkar! Det finns hur många BRA brewdar som helst där ute!

Så är det. Pungt

Edit: Innan någon motargumenterar. Nämn en gång undergivelse och kvävning fungerat.
Do it.. Har det fungerat ens en enda gång så vill jag verkligen höra det.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...