Tjejer.. Hrmf!

Jepp, I'm on it! Svårflörtat....

Ska ta de lugnt nu, måste sova.... gäsp...
hehe...

nejnej, svårflörtat är nixnej och helt fel! du ska vara snäll, ödmjuk, osjälvisk, förstående, rolig och bygga upp förhållandet gradvis. var intresserad och social men inte efterhängsen, ok?

Det är såna här trådar som gör att jag funderar på att bli gay. Inte ens tjejerna här i tråden verkar ju ha en aning om hur denna flickan som Pogo kämpar med tänker och funderar. Vet hon ens det själv :va.

Jag önskar dig Pogo lycka till iaf i vanlig ordning :).
Det känns som att du och flickan har passerat stadiet då allt spel med svårflörtad fram och tillbaka är överspelat och hon nu faktiskt verkar tycka om dig.

Som nån skrev tidigare så är det kanske dags att sluta försöka tänka på hur du ska vara för att hon ska tycka om dig och istället göra och vara precis sådär gullig som du VILL vara, hon verkar ju faktiskt uppskatta det.

Kom dock ihåg att fortfarande inte vara FÖR på. Var dig själv samtidigt som du är ödmjuk och visar att du bryr dig om henne...utan att kväva henne ;).

Kom även ihåg att många tjejer vill ha ödmjukhet och gullighet kombinerat med MANLIGHET! Du kan vara sådär gullig som du vill vara utan att för det bli mesig, vid rätt tillfälle dock. Glöm inte av att ni är av olika kön och att du har en roll att stå upp till i förhållandet.

Blir du osäker på huruvida du är manlig nog så ta henne doggy samtidigt som du trycker ner hennes huvud i kudden och smiskar henne lite på rumpan. Samtidigt kan du fråga henne vem som är hennes pappa :hihi :tummenupp.

Hmm det här tjejen verkar ju helt enkelt va en materialistisk golddigger. Först är du jätteintressant, tills hon får 10 rosor av en annan kille, då är han mer intressant. När du skickar en fin present så är du hux flux mest intressant igen. Om du lyckas få henne nu kommer du förlora henne den dagen hon blir uppvaktad av en kapitalstark kille.

Blir du osäker på huruvida du är manlig nog så ta henne doggy samtidigt som du trycker ner hennes huvud i kudden och smiskar henne lite på rumpan. Samtidigt kan du fråga henne vem som är hennes pappa :hihi :tummenupp.

"Säg mitt namn, hynda!" är ute, eller?
Inget säger "jag är MANNEN" som lite gammaldags dominans.

Hmm det här tjejen verkar ju helt enkelt va en materialistisk golddigger.

Materialistisk är kanske fel ordval med tanke på rosors och nallebjörnars materialistiska värde.
Det finns ett mer passande uttryck från det engelska språket..

Attention whore :fakta

Edit: Det finns ett kanske framgångsrikt och effektivt sätt att skilja agnarna från vetet. Och det är att säga: Jag är intresserad på riktigt, men om du inte tänker besvara det så tar jag mitt intresse och går, och jag kommer inte tillbaka.

För övrigt sitter jag och vältrar mig i självgodhet, jag är så förbannat nöjd över min signatur. :yoparty

Last edited:
Hmm det här tjejen verkar ju helt enkelt va en materialistisk golddigger. Först är du jätteintressant, tills hon får 10 rosor av en annan kille, då är han mer intressant. När du skickar en fin present så är du hux flux mest intressant igen. Om du lyckas få henne nu kommer du förlora henne den dagen hon blir uppvaktad av en kapitalstark kille.
hum... Du skrämde upp mig lite! Men sen kom jag på att det egentligen inte var nallen å paketet som gjorde allt, det var mitt brev jag skrev till henne!
Det var väldigt personligt och internt... Nallen å paketet gjorde bara brevet oskydligt och lättsamt...
Hon är ingen "matrialist"... Jag känner henne ganska väl sen tidigare!
Blommorna hon fick av en annan kille har hon berättat för mig att det bara var jobbigt, hon vet inte vad hon ska säga till honom... Allt var inte som jag först trodde!

Om det blir något har jag ingen aning om ännu, vi ligger på en ganska torr nivå just nu! Men jag får känslan av att hon inte vill gå emot sig själv och skapa förhållande då hon lovat sig själv att inte göra detta i dagsläget, hon har faktiskt sagt det till mig för ett tag sen, men så hände det saker mellan oss ändå och nu blev det lite så här...
Jag arbetar dock på det, och det känns riktigt bra i nuläget!

Oj då, det här var nog mitt mest sentimentala och allvarligaste inlägg hittills! Kanske beror på att jag jobbat 16 timmar idag? :gnissla

Jag tror på den gamla myten: Mister man en finns det tusen åter.
Har alltid funkat:tummenupp

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...