Hmm det här tjejen verkar ju helt enkelt va en materialistisk golddigger. Först är du jätteintressant, tills hon får 10 rosor av en annan kille, då är han mer intressant. När du skickar en fin present så är du hux flux mest intressant igen. Om du lyckas få henne nu kommer du förlora henne den dagen hon blir uppvaktad av en kapitalstark kille.
hum... Du skrämde upp mig lite! Men sen kom jag på att det egentligen inte var nallen å paketet som gjorde allt, det var mitt brev jag skrev till henne!
Det var väldigt personligt och internt... Nallen å paketet gjorde bara brevet oskydligt och lättsamt...
Hon är ingen "matrialist"... Jag känner henne ganska väl sen tidigare!
Blommorna hon fick av en annan kille har hon berättat för mig att det bara var jobbigt, hon vet inte vad hon ska säga till honom... Allt var inte som jag först trodde!
Om det blir något har jag ingen aning om ännu, vi ligger på en ganska torr nivå just nu! Men jag får känslan av att hon inte vill gå emot sig själv och skapa förhållande då hon lovat sig själv att inte göra detta i dagsläget, hon har faktiskt sagt det till mig för ett tag sen, men så hände det saker mellan oss ändå och nu blev det lite så här...
Jag arbetar dock på det, och det känns riktigt bra i nuläget!
Oj då, det här var nog mitt mest sentimentala och allvarligaste inlägg hittills! Kanske beror på att jag jobbat 16 timmar idag?