Tjejer.. Hrmf!

Gör en ritual med nallen, bränn han på bål :yoparty

Kommer aldrig att funka det där, möjligtvis skickar du den för att vara snäll å så men somm ragg? Nä glöm det

Gör en ritual med nallen, bränn han på bål :yoparty

Kommer aldrig att funka det där, möjligtvis skickar du den för att vara snäll å så men somm ragg? Nä glöm det
Jag skickar den för att vara lite snäll i primärt syfte.
Sekundärt kanske det slår bra... Det får bli som det blir!
Men det kan nog inte slå så illa att hon själv bränner den på bål och skickar tillbaka den till mig! :gnissla

EDIT: Jaaag vet! Efter hon fått den är jag svårflörtat igen! Så då väntar jag några månader... Sen kommer hon krypandes! :yoparty

eller hum... :va vi glömmer det...

Last edited:
Haha! :yoparty Ja...
Jag får sova på saken! :tungan

Mycket bra idé.. sov länge på det, nån månad eller så...

Sluta terrorisera flickstackar'n. Om hon inte vill ha dig som pojkvän kommer varje liten present och varje gullligt sms bara kännas obehagligt för henne.
Det kommer bara att sluta med att hon drar sig undan mer och mer.

Så, håll kvar vid svårflörtad-planen och håll dig ifrån ölen tills du klarar att hantera alla känslor som gärna simmar i alkohol.

Jag skickar den för att vara lite snäll i primärt syfte.
Sekundärt kanske det slår bra... Det får bli som det blir!
Men det kan nog inte slå så illa att hon själv bränner den på bål och skickar tillbaka den till mig! :gnissla

EDIT: Jaaag vet! Efter hon fått den är jag svårflörtat igen! Så då väntar jag några månader... Sen kommer hon krypandes! :yoparty

eller hum... :va vi glömmer det...

Som du håller på kanske hon anmäler dig för trakaseri, det kanske det du behöver ...fatta att hon inte vill att du hör av dig...jösses. vakna !!

Äsch du behöver bara känna på den krassa verkligheten :huvet

Nåra såna bakslag så hittar du den där speciella tjejen... Kanske :D

Hörru, ta och skicka den här tråden till henne vill hon inte ha dig då är du ju rökt endå. Dvs du slipper dålig mage, alkis syndromet samt huvudverken dagen efter :tummenupp Vidare är livet mycket lättare när man vet, det är så jäkla korkat att tänka på nått man inte har kontroll över endå :tummenupp

björn

Det kan du hoppa upp o klappa dig på! Finskor is the shit, mycket trevligare och inga som helst attitydsproblem. "No tjafsing" så att säga, raka och ärliga.
Och så tränar man upp reflexerna genom att ducka för örfilarna som skall delas ut i tid och otid. :rolleyes:

Och så tränar man upp reflexerna genom att ducka för örfilarna som skall delas ut i tid och otid. :rolleyes:
Ja, det glömde jag visst att säga. Fast jag ser det som en fördel, då får man liksom bekräftat att man ligger i onåd istället för det där tjurandet som driver en till vansinne ibland. Raka besked som sagt. :tummenupp

Det kan du hoppa upp o klappa dig på! Finskor is the shit, mycket trevligare och inga som helst attitydsproblem. "No tjafsing" så att säga, raka och ärliga.

Finskor kan inte säga ordet NEJ, helt enligt min finske kollega på jobbet :D

Sen har dom det i det finskugriska blodet," lev nu, imorgon kan det vara för sent".

Hahahaha!
Känn på den här pöjkar å flickor...
Jag råkade skicka paketet, det råka till å med komma en dag för tidigt! Hon öppnade det nu ikväll och har hört av sig! Hon var superglad!
Det var det finaste hon fått sa hon... Hon ville krama om mig sååå hååårt etc!
Hon är verkligen skit glad!

He he he... Bollen är min! :yoparty :arsele

Hahahaha!
Känn på den här pöjkar å flickor...
Jag råkade skicka paketet, det råka till å med komma en dag för tidigt! Hon öppnade det nu ikväll och har hört av sig! Hon var superglad!
Det var det finaste hon fått sa hon... Hon ville krama om mig sååå hååårt etc!
Hon är verkligen skit glad!

He he he... Bollen är min! :yoparty :arsele

spela då för fan inte bort bollfan! ta det lugnt, var snäll, förstående och gullig och ge fan i att pressa henne och i att spela svårflörtad så kanske du har en liten chans att få bollen i mål så att säga:gnissla

spela då för fan inte bort bollfan! ta det lugnt, var snäll, förstående och gullig och ge fan i att pressa henne och i att spela svårflörtad så kanske du har en liten chans att få bollen i mål så att säga:gnissla
Jepp, I'm on it! Svårflörtat....

Ska ta de lugnt nu, måste sova.... gäsp...
hehe...

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back