Ta er tid att GÖRA den HÄR!

Var det bara jag som inte kunde rangordna? Det fungerade inte för mig att skriva in 1-5 i rutorna (nej jag hade inte NumLock aktiverat)

Jo, det var lite upplagt som frågan:

"Har du slutat slå din fru?"

Vad fan svarar man på det?

Nu har jag också gjort den, håller med om att den var lite konstig på sina ställen.

Men hur kommer det sig att jag som SMC-medlem får nys om enkäten på sporthoj? Varför har de inte skickat ut mail till alla medlemmar?

Done!

Nu har jag också gjort den, håller med om att den var lite konstig på sina ställen.

Men hur kommer det sig att jag som SMC-medlem får nys om enkäten på sporthoj? Varför har de inte skickat ut mail till alla medlemmar?

Det undrar jag också :D

/Medlem

Det är väl inget bra svar, men infon finns faktiskt även på hemsidan www.svmc.se , komplett med tråd där upplägget noggrant dissikreras...:) Men en mail hade nog inte varit fel, kommer inte ihåg om det nämndes i senaste medlemsutskicket.

...Det undrar jag också :D

/Medlem

Back