STCC Support?!

kajlyl skrev:
Borde inte de gå nu på ZTV?
Enligt både www.ztv.se och www.tv.nu ska de visa SS600 nu, varför är de samma skit som förra måndagen? Miss?

Någon som vet när ss600 sänds?

Kom på tjugo över att det var idag, kan dom ha visat dom första tjugo minuterna eller visade dom ingenting?

Detta avsnitt var ju lite reklam om sig själva mest? hmm. Hoppas de sänder en rätt version snart.

Meningen är väl att STCC är bara STCC bilarna och STCC Support är resten. Jag vet inte om det är jag som är förvirrad men jag har för mig att det varit omkastat även tidigare..? :va

Nej om man läser EPG så står det att STCC suport är ss600. De sände fel program. Jävla skit kanal :huvet

Jag lackade ur jag med, fan att det aldrig kan stämma! På min satellitbox så står det STCC-support, SS600, JTCC mm. Likaså gjorde de reklam för det på Ztv nu i helgen!

STCC är crap!

ett mail är skickat, hoppas bara de sänder det vid ett annat tillfälle och inte skiter i det helt!

Jepp, kuk-kanal. Fick sitta o titta på dokumentär om operation Market Garden och ardenneroffensiven istället :(

Z-TV är ingen riktig TV-Kanal

De kan inte ens hålla reda på sin egen tablå.
Lägg ner Z-TV !

tomasni skrev:

De kan inte ens hålla reda på sin egen tablå.
Lägg ner Z-TV !
Jag satt oxå å väntade förgäves på lite real man racing men fick se fegisar i plåtburar snigla omkring. MEN Z-tv ska ändå ha credit för att de kör lite roadracing i dumburken. Vad de behöver e uppmuntrande ord när de visar rätt å inte skit när de visar fel.....
Jag vill se meeeeeeera roadracing

Då har jag mejlat, inget glatt brev, hård mot dom hårda, som Fantomen brukar säga.

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back