Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
öronfisk:moto-gg skrev:Bölla tar inte sin vm satsning med en klackspark han har redan inlätt testerna
http://www.racesport.nl/nieuws.asp?newsid=10470
Axxexs skrev:Någon som kan översätta detta? Gissar att det är ett utalande om att Lausletho är klar för Stiggy Motorsport ihop med Robbin och Johan.
http://www.yle.fi/mobiiliuutiset/urheilu/moottoriurheilu_p12.html

Olav Å skrev:Kontraktet skrev på fredagen.
Jag skulle säga att det inte är något rykte utan att det är FAKTA.
![]()

Nej det har varit helt tyst. Inte ens på hans hemsida har fansen skickat in ryktenChris Ash skrev:Finns det inga som helst rykten angående Garry McCoy till nästa säsong?
RedBaron skrev:Nej det har varit helt tyst. Inte ens på hans hemsida har fansen skickat in rykten![]()
Me too. Men efter året på Foggy Kronras så är han nog lika het i WSBK som han var i MotoGP när han lämnade Kwaka.Chris Ash skrev:Tråkigt om karriären skulle ta slut nu för denna verkliga "one of a kind"-förare.....
Jag saknar hans körstil i MotoGP det är en sak som är säker...
Är han ?sandstream skrev:Men McCoy är väl känd för att klota rätt ofta, eller har han blivit bättre på äldre dar?
Men var det inte han som klotade konstant i Faster och haltade runt på kryckor eller blandar jag ihop honom med någon från "Hem till gården"?RedBaron skrev:Är han ?
Det var säkert Jack Sugden...sandstream skrev:Men var det inte han som klotade konstant i Faster och haltade runt på kryckor eller blandar jag ihop honom med någon från "Hem till gården"?

|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife