Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
öronfisk:moto-gg skrev:Bölla tar inte sin vm satsning med en klackspark han har redan inlätt testerna
http://www.racesport.nl/nieuws.asp?newsid=10470
Axxexs skrev:Någon som kan översätta detta? Gissar att det är ett utalande om att Lausletho är klar för Stiggy Motorsport ihop med Robbin och Johan.
http://www.yle.fi/mobiiliuutiset/urheilu/moottoriurheilu_p12.html
Olav Å skrev:Kontraktet skrev på fredagen.
Jag skulle säga att det inte är något rykte utan att det är FAKTA.
![]()
Nej det har varit helt tyst. Inte ens på hans hemsida har fansen skickat in ryktenChris Ash skrev:Finns det inga som helst rykten angående Garry McCoy till nästa säsong?
RedBaron skrev:Nej det har varit helt tyst. Inte ens på hans hemsida har fansen skickat in rykten![]()
Me too. Men efter året på Foggy Kronras så är han nog lika het i WSBK som han var i MotoGP när han lämnade Kwaka.Chris Ash skrev:Tråkigt om karriären skulle ta slut nu för denna verkliga "one of a kind"-förare.....
Jag saknar hans körstil i MotoGP det är en sak som är säker...
Är han ?sandstream skrev:Men McCoy är väl känd för att klota rätt ofta, eller har han blivit bättre på äldre dar?
Men var det inte han som klotade konstant i Faster och haltade runt på kryckor eller blandar jag ihop honom med någon från "Hem till gården"?RedBaron skrev:Är han ?
Det var säkert Jack Sugden...sandstream skrev:Men var det inte han som klotade konstant i Faster och haltade runt på kryckor eller blandar jag ihop honom med någon från "Hem till gården"?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |