Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sepahewe skrev:Hur det kan se ut på Gelleråsen när rookisar har köpt nya depåtält![]()
Åsa #96 skrev:Gulsvartkawa å Tommymannen, kolla in bilden, det är faktiskt NI som har tältet på fel håll. Tre av tälten har gaveln utåt "vägen"![]()
![]()
![]()
Macho Woman skrev:Om man ska se det så är Jalle och Martin ute på extremt fel spår när de gömt sitt tält bakom alla andras. Fel val! Man såg ju knappt röken av dem på hela veckan.
bort dessa små män Åsa #96 skrev:Kan det vara så hemskt att vi två så trevliga och rödhåriga töser har skrämtbort dessa små män
![]()
Detta kan man ju undra...
Macho Woman skrev:Kan vara så. Vi ägde ju Rusta Allé!
Åsa #96 skrev:Helt klart![]()
Du dyker väl upp på Anderstorp om två veckor kan jag tänka![]()
Din pojkvän Camilla kommer väl oxså då![]()
Macho Woman skrev:Jag har inte ens 50 öre på fickan, men jag ska försöka ta mig till A-torp. Jag måste ju stödja "min pojkvän".![]()
Vilken trendsättare du är ÅsaÅsa #96 skrev:Gulsvartkawa å Tommymannen, kolla in bilden, det är faktiskt NI som har tältet på fel håll. Tre av tälten har gaveln utåt "vägen"![]()
![]()
![]()
gulsvartkawwa skrev:...
MW: ska du åka sukka till Anderstorp? Det är macho....
Med hennes hoj är det macho att köra 1 milChrille skrev:Det är väl inte speciellt macho när hon bor 5 mil därifrån? För hon har väl inte flyttat än?
Tihi, nä just det, tänkte rätt så fel där.Chrille skrev:Det är väl inte speciellt macho när hon bor 5 mil därifrån? För hon har väl inte flyttat än?
Chrille skrev:Det är väl inte speciellt macho när hon bor 5 mil därifrån? För hon har väl inte flyttat än?
Macho Woman skrev:Hörrödu hörru! Det är faktiskt hela 7,2 mil.![]()
Men du har väl rätt. Kan man åka fram och tillbaks till Stockholm på Sursukkan, för att sedan åka till Karlskoga och vidare till Stockholm och hem igen veckorna efter, så ska jag väl klara av att dra till Anderstorp.
Man gör så här bara:
gulsvartkawwa skrev:Vilken trendsättare du är ÅsaMen du var fan ensam från början
![]()
Gulsnabbtrajja skrev:Nä brorsan gjorde bort sig och är nu utestängd från all racesupport i 2 månader och kommer därmed missa resten av säsongenJag försökte överklaga till diciplinnämnden men dom var stenhårda, mycket beroende på att bevisen fanns på film.
Fuskträna? vilket sätt! orättvist tycker jag. Fast jag har ju tränat på att köra i leca medans du bara har sandvana så det är klart att du bör öva lite
Syns där!!
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!