Rusta allé

sepahewe

För gammal för att slå Rossi
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
N/A :(
Hur det kan se ut på Gelleråsen när rookisar har köpt nya depåtält :D

Bifogat

• resize of p7250004.jpg
    resize of p7250004.jpg
    58.1 KB · Visningar: 769
*Men... Men... Fan också... Vilket tält var det som var mitt nu igen??? * :crash

sepahewe skrev:
Hur det kan se ut på Gelleråsen när rookisar har köpt nya depåtält :D

Gulsvartkawa å Tommymannen, kolla in bilden, det är faktiskt NI som har tältet på fel håll. Tre av tälten har gaveln utåt "vägen" :fakta

;) :D

Re: Re: Rusta allé

Åsa #96 skrev:
Gulsvartkawa å Tommymannen, kolla in bilden, det är faktiskt NI som har tältet på fel håll. Tre av tälten har gaveln utåt "vägen" :fakta

Om man ska se det så är Jalle och Martin ute på extremt fel spår när de gömt sitt tält bakom alla andras. Fel val! Man såg ju knappt röken av dem på hela veckan.

Re: Re: Re: Rusta allé

Macho Woman skrev:
Om man ska se det så är Jalle och Martin ute på extremt fel spår när de gömt sitt tält bakom alla andras. Fel val! Man såg ju knappt röken av dem på hela veckan.

Kan det vara så hemskt att vi två så trevliga och rödhåriga töser har skrämt :skrämd bort dessa små män :confused:
Detta kan man ju undra...

Re: Re: Re: Re: Re: Rusta allé

Macho Woman skrev:
Kan vara så. Vi ägde ju Rusta Allé!

Helt klart :tummenupp

Du dyker väl upp på Anderstorp om två veckor kan jag tänka :rock
Din pojkvän Camilla kommer väl oxså då :D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusta allé

Åsa #96 skrev:
Helt klart :tummenupp

Du dyker väl upp på Anderstorp om två veckor kan jag tänka :rock
Din pojkvän Camilla kommer väl oxså då :D

Jag har inte ens 50 öre på fickan, men jag ska försöka ta mig till A-torp. Jag måste ju stödja "min pojkvän". :D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusta allé

Macho Woman skrev:
Jag har inte ens 50 öre på fickan, men jag ska försöka ta mig till A-torp. Jag måste ju stödja "min pojkvän". :D

Ring honom, han kan säkert pynta din resa dit :D

Re: Re: Rusta allé

Åsa #96 skrev:

Vilken trendsättare du är Åsa ;) Men du var fan ensam från början :fakta
MW: ska du åka sukka till Anderstorp? Det är macho....

gulsvartkawwa skrev:
...
MW: ska du åka sukka till Anderstorp? Det är macho....

Det är väl inte speciellt macho när hon bor 5 mil därifrån? För hon har väl inte flyttat än?

Re: Re: Re: Re: Rusta allé

Chrille skrev:
Det är väl inte speciellt macho när hon bor 5 mil därifrån? För hon har väl inte flyttat än?
Med hennes hoj är det macho att köra 1 mil :D

Chrille skrev:
Tihi, nä just det, tänkte rätt så fel där.
Fast då finns det ju å andra sidan inga ursäkter att inte åka...

Chrille skrev:

Hörrödu hörru! Det är faktiskt hela 7,2 mil. :fakta

Men du har väl rätt. Kan man åka fram och tillbaks till Stockholm på Sursukkan, för att sedan åka till Karlskoga och vidare till Stockholm och hem igen veckorna efter, så ska jag väl klara av att dra till Anderstorp.

Man gör så här bara:

Bifogat

• mcsemester.jpg
    mcsemester.jpg
    69.7 KB · Visningar: 259

Macho Woman skrev:
Hörrödu hörru! Det är faktiskt hela 7,2 mil. :fakta

Men du har väl rätt. Kan man åka fram och tillbaks till Stockholm på Sursukkan, för att sedan åka till Karlskoga och vidare till Stockholm och hem igen veckorna efter, så ska jag väl klara av att dra till Anderstorp.

Man gör så här bara:

Jippie Jippie. *hoppa*
Då blir det väl en minirepris på BikeWeek, mys i depån och du å herr Goofy i minitältet :p

gulsvartkawwa skrev:
Vilken trendsättare du är Åsa ;) Men du var fan ensam från början :fakta

Det är bara att vänja dig vid den tanken :D

Kommer lillebror med till A-storp, så att han kan störa dig om nätterna :fatta!
Jag har precis pyntat till både Anderstorp och Knudan *gulp*. Pratade med Hans Brånalt igår och det är bara typ 35 anmälda till R600/R1000 klassen, så jag ser stora chanser att få vara med :)

På lördag ska jag försöka fuskträna under lunchpausen när BMW klubben har hyrt Knudan... Behöver kapa mina tider en del för att vara säker på att kvala in...

Nä brorsan gjorde bort sig och är nu utestängd från all racesupport i 2 månader och kommer därmed missa resten av säsongen :( Jag försökte överklaga till diciplinnämnden men dom var stenhårda, mycket beroende på att bevisen fanns på film.

Fuskträna? vilket sätt! orättvist tycker jag. Fast jag har ju tränat på att köra i leca medans du bara har sandvana så det är klart att du bör öva lite ;)

Syns där!!

Gulsnabbtrajja skrev:
Nä brorsan gjorde bort sig och är nu utestängd från all racesupport i 2 månader och kommer därmed missa resten av säsongen :( Jag försökte överklaga till diciplinnämnden men dom var stenhårda, mycket beroende på att bevisen fanns på film.

Fuskträna? vilket sätt! orättvist tycker jag. Fast jag har ju tränat på att köra i leca medans du bara har sandvana så det är klart att du bör öva lite ;)

Syns där!!

Då får vi väl övertala GSXR1100RMicke att filma istället :tummenupp
Han är förövrigt inte lika störig nattetid med filmandet ;)

Edit: härligt att se att du äntligen bytt till RÄTT nick :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back