Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du måste ha nån allvarlig psykisk sjukdom!![]()
Vad är det egentligen vi får se på denna film? Som "läckt" ut så lägligt. Jo vi får se början av jakten där offret begår ett antal trafikbrott. Dvs. det som ur polisens synvinkel rättfärdigar jakten. Polisbilen som kameran är placerad i är alltså initialt med i jakten men förlorar sedan kontakt med offret. Alla polisbilar är utrustade med kamera & den är påkopplad vid jakt som bevis mot den jagade....!
Det har jag okså på papperde ger mej rätten att köra
& att vara en idiot på samma gång.
Fick ett bättre svar av min eternitvägg trots att den inte kan prata![]()
Fick ett bättre svar av min eternitvägg trots att den inte kan prata![]()
Läser en massa text men ser bara ordbajs.
Du verkar känna/kände personerna.
Inte en av dem har gjort rätt!!!!!
Forza polisen!!!
Det är sant jag har det på papper att jag har en psykisk sjukdom, vad vill du ha mer som svar, exakt vad jag har för stördhet i huvet ?
Det bekräftar allt.
Borde finnas vissa som inte ska få tillgång till nätet helt enkelt!
Prova att läsa inlägget en gång till så kanske du fattar. Lycka till.
Tycker du ska plugga lite av detta så vet du en sak jag har ( http://sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom )
Vissa borde inte ge godis till barn.
Du bör kolla dina konspirationskällor!
Det är YTTERST få polisbilar som har videoövervakning. Bilar som har detta är "pilotbilar" och finns främst inom trafiken men rätt ovanliga där också. Vanliga ordningspolisbilar har EJ kamera.
För det andra, som jag påpekat hundra gånger, så är dessa handlingar OFFENTLIGA. Det innebär att filmer, papper och annat får begäras ut av VEM SOM HELST. Finns så klart vissa regler om pågående utredning men de flesta handlingar får tas ut.
Du missade min poäng med den försvunna filmen från Polishelikoptern som hade hela händelseförloppet fram till krashen & hade varit helt avgörande, om den inte försvann.. Att man ignorerade ögonvittnens iakttagelser. Samt att man förbisåg allt detta vid förundersökningen om tjänste fel av de inblandade Poliserna & därför la ned förundersökningen då inget brott kunnat styrkas.
Vad är vitsen med offentlighet när det avgörande bevisen försvinner?
Vet vad det är och med normal eller högre intelligens borde du fatta vad detta handlar om
Sen kan jag utan omsvep be om ursäkt för vad jag skrev innan.
Eller ge motorcykel till icke lämpliga snorungar![]()
Du missade min poäng med den försvunna filmen från Polishelikoptern som hade hela händelseförloppet fram till krashen & hade varit helt avgörande, om den inte försvann.. Att man ignorerade ögonvittnens iakttagelser. Samt att man förbisåg allt detta vid förundersökningen om tjänste fel av de inblandade Poliserna & därför la ned förundersökningen då inget brott kunnat styrkas.
Vad är vitsen med offentlighet när det avgörande bevisen försvinner?
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|