on/offroad
Bannad
Tänk att du letat upp & laddat upp denna bild bara för mig, jag blir rörd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Laddad stämning kan man kalla det... även om det inte hade varit det så hade nog polisen känt det som det.
Men du som verkar ha mycket tid över kan ju helt enkelt hämta ut filmen istället för att påstå att polisen är korrupt och har förstört filmen. Har du källor på att den de facto har försvunnit eller är det en vanlig "svenssonspekulation"? personligen skiter jag i vilket om filmen finns eller ej för att filmen slutar på samma sätt ändå dvs att han gjorde hundra aktiva val under resans gång och fick sota för det...
Polisens egen version är att man glömde sätta på kameran & att det därför inte finns någon inspelning. Den infon höll Polisen inne med tills media trycket blev för stort & de var tvungna att bekänna färg. Källa alla dagstidningar från aktuell tidpunkt. Ohörda vittnen samma källa som tidigare.
Jag skiter inte i om en yngling som gjort en drös grova trafikbrott hetsas till döds. Där i ligger skillnaden mellan våra ståndpunkter.
är det bara jag som undrar vad för hemskt brott man måste begått för att få 08s poliskår efter sig + helikopter?
De kanske hade gjort andra brott också? För annars kanske man skall tänkta på att det finns en passagerare på som inte riktigt råder över situationen helt som sitter väldigt utsatt. Fula gester eller ej.
Om inte annat så tycker jag det finns vettigare sett att lägga min sura skattepengar på. Min polisförakt minskar ju inte direkt med kommentaren om att preja in i räcket och fegliret om att inte våga stanna för det står flera bajkers runt Mcd. Eller andra fjompkommentarer. Kom in i matchen Pissråtter! Jag säger inte att föraren gjorde rätt. Jag säger inte att ALLA poliser är körda i bollen. Jag har bara råkat ut för allt för många pappa blå som måste varit gamla mobboffer som vill ge igen. Fi fan för dem! Måtte dem göra bättre psyktester för framtiden.
För det första folk, ha lite respekt för att en person dog och hur anhöriga måste känna sig när sånt onödigt måste hända.
Sen kan inte jag låta bli att undra: Var det värt ett människoliv att till varje pris fånga denna person, står brottet i propotion lite resultatet, jag tror han har gjort i byxorna några gånger under den färden och det förhoppningsvis fått honom att fundera över sitt mc-åkande.
Jag tycker polisen ska ransaka sig, typ 8 polisbil 1 mc-polis och sen tyckte jag de pratade med en helikopter,, var insatsen värd sitt pris herr Konstapeln.
För det första folk, ha lite respekt för att en person dog och hur anhöriga måste känna sig när sånt onödigt måste hända.
Sen kan inte jag låta bli att undra: Var det värt ett människoliv att till varje pris fånga denna person, står brottet i propotion lite resultatet, jag tror han har gjort i byxorna några gånger under den färden och det förhoppningsvis fått honom att fundera över sitt mc-åkande.
Jag tycker polisen ska ransaka sig, typ 8 polisbil 1 mc-polis och sen tyckte jag de pratade med en helikopter,, var insatsen värd sitt pris herr Konstapeln.
Den enda hetsning som fanns var i hans egen högerhand...rätt tydligt då han hetsade en polisbil utan att själv vara hetsad. Han ville bli jagad och han ville bli hetsad vilket är så uppenbart det kan bli. Handling och konsekvens!
Hur tänkte du nu? Ska polisen i proportion till brottet stå på donken och göra vågen istället för att motarbeta ett beteende av denna rang? Förhoppningsvis har denna händelse fått andra strutsar att tänka några gånger extra innan dom lämnar strutsfarmen och tar sitt ansvar.
![]()
Ja vad har du lärt dig av detta lilleludde? att inte gasa i bussfilen med budbilen.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |